۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

با توسعه اماکن بهانه ای برای منع ورود بانوان به ورزشگاه ها نیست

با توسعه اماکن بهانه ای برای منع ورود بانوان به ورزشگاه ها نیست

نماینده مجلس گفت: با رویکرد مثبت مجلس نسبت به افزایش اعتبارات ورزش نمی‌توان بهانه‌ای برای ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه ها مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به اینکه مدت زیادی از مطرح شدن موضوع حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه‌ها می‌گذرد اما این مهم در هیچ برهه‌‎‌ای محقق نشده است، گفت: متاسفانه این مسئله گاهی به دلایل نامعلومی فراموش می‌شود و مجددا با برخی اظهار نظرها برسر زبان‌ها می‌افتد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عموما آماده نبودن زیرساخت‌ها، مسائل فرهنگی، عدم تبلیغات و فرهنگ‌سازی از جمله موانع برای حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه‌ها مورد اشاره قرار می‌گیرد، اظهارکرد: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه کشور و بودجه سال جاری اعتبارات و سهم خوبی برای فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده که این مهم منجر به برطرف شدن موانع خواهد شد؛ در این میان نیز وزارت ورزش و جوانان باید از شرایط نهایت بهره را ببرد زیرا دیگر بهانه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی ضمن انتقاد از اظهارات مطرح شده در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها طی سالیان گذشته و عملیاتی نشدن این مهم، ادامه داد: متاسفانه طی چند سال گذشته حضور خانواده‌ها و بانوان در ورزشگاه‌ها به بن بست رسیده و به نتیجه نرسیده است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت خاطرنشان کرد: هم اکنون ضرورت دارد اقدامات مناسبی برای تحقق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انجام شود.

کد خبر 3968870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha