۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷

کنفرانس پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن برگزار می شود

کنفرانس پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن برگزار می شود

پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت ‌های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE ۲۰۱۷)، بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با حضور وزیر راه و ترابری، در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح می شود.

این کنفرانس توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت و با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی و کلیه مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با این حوزه، همزمان با «پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در کشور»، روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

خط و سازه‌های ریلی، ناوگان ریلی، حمل و نقل ریلی، راه‌آهن برقی و سیگنالینگ، سیستم راه‌آهن شهری، اقتصاد و سیاست‌گذاری ریلی، توسعه پایدار و ایمنی و بهره‌وری، محورهای تخصصی پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن اعلام شده است.

در پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن، ارائه ۶ سخنرانی کلیدی و ۷۰ مقاله، برگزاری ۱۸ عنوان کارگاه آموزشی، معرفی طرح برتر صنعت ریلی کشور و معرفی محقق جوان برگزیده، برنامه ریزی شده است.

کد خبر 3978514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha