۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۲

در سال ۹۵

هیئت بدمینتون کردستان ۳۱ میلیون تومان درآمد داشته است

هیئت بدمینتون کردستان ۳۱ میلیون تومان درآمد داشته است

سنندج - رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان گفت: هیئت بدمینتون استان کردستان در سال گذشته ۳۱ میلیون تومان درآمد داشته و که ۲۱ میلیون تومان آن در حوزه عملیاتی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مرادی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت بدمینتون استان کردستان که با حضور دبیر فدراسیون در محل اداره ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، گفت: هیئت بدمینتون با وضع بسیار بدی در اختیار بنده قرار گرفت و چیزی حدود ۲۰ هزار تومان در حساب هیات در آن زمان وجود داشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان اظهار داشت: از زمان تحویل این هیئت به بنده تا کنون چیزی حدود ۳۱ میلیون تومان هیئت درآمد داشته که از این مبلغ نیز ۲۱ میلیون تومان در سال گذشته در زمینه های عملیاتی خرج شده است.

وی افزود: خوشبختانه در زمان برگزاری اردو های تیم ملی و برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در استان توانستیم از خوابگاه بهزیستی و تعدادی از رستوران ها برای تهیه غذا این افراد کمک بگیریم.

مرادی گفت: شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک های مردمی و شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از کلاس های آموزشی هیئت استان درآمد داشته و فدراسیون نیز سه ملیون تومان به هیات کمک کرده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان با بیان اینکه هیات استان درآمدی از طرف خانه بدمینتون ندارد، اظهار داشت: خانه بدمینتون در اختیار هیئت شهرستان سنندج قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز با محدودیت های مالی خود در سال گذشته توانست ۱۴ میلیون تومان به هیات کمک کند.

وی گفت: از فدراسیون تقاضامندیم تا در راستای ارتقا دانش داوران و مربیان و کمک های تجهیزاتی کردستان را حمایت کند.

مرادی از هیئت شهرستان ها نیز در خواست کرد که در راستای گسترش رشته بدمینتون در میان مردم به مناسبت های مختلف مسابقاتی را برگزار کرده و این رشته را به مردم معرفی کنید.

 رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان با بیان اینکه هیات شهرستان ها می بایست تعامل خود را با اداره ورزش و جوانان افزایش دهند، اظهار داشت: در شهرستانهای استان هشت هیئت بدمینتون در حال فعالیت هستند که پنج هیئت آن به صورت کامل در بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد.

کد خبر 3985956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha