ساکنان الدراز: شیخ عیسی قاسم «تنها» در چنگ عناصر آل خلیفه است

ساکنان الدراز: شیخ عیسی قاسم «تنها» در چنگ عناصر آل خلیفه است

ساکنان منطقه «الدراز» اعلام کردند که وضعیت در منزل آیت الله عیسی قاسم جدا خطرناک است و شیخ عیسی در حال حاضر تنها شده و سرنوشتش معلوم نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، اهالی و ساکنان منطقه «الدراز» در غرب منامه محل سکونت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه ای آخرین وضعیت شیخ عیسی و منطقه را تشریح کردند.

در این بیانیه تصریح شده است: اعلام می کنیم که وضعیت در الدراز و میدان الفداء به ویژه در منزل آیت الله عیسی قاسم جدا خطرناک است. ساعاتی قبل عناصر رژیم آل خلیفه به منزل شیخ عیسی حمله کرده و تمام افراد و جوانان حاضر در آن را بازداشت کرده و مورد شکنجه قرار دادند؛ تا جایی که صدای ضرب و شتم آنها به افراد داخل منزل رسید. پس از آن نظامیان آل خلیفه منزل شیخ عیسی و افراد حاضر در آن را تفتیش و بازجویی کردند.  ما با صراحت بیان می کنیم که شیخ عیسی قاسم در حال حاضر تنها شده و سرنوشتش معلوم نیست. ما نسبت به سلامتی ایشان بسیار نگرانی و هراس داریم.

در ادامه این بیانه آمده است: آیت الله عیسی قاسم بدون هیچ یار و یاوری در دستان آل خلیفه افتاده است و تنها یاور وی خداست. منطقه الدراز به پادگانی نظامی و تروریستی تبدیل شده است و تروریسم رسمی در آن با حمایت آمریکا و سعودی ها و بدون هیچ مانع و عامل بازدارنده ای در حال جولان دادن است. از تمام آزادگان شریف در جهان می خواهیم که مسئولیت خود را برعهده گرفته و در راه دفع از شیخ عیسی از هیچ تلاشی دریغ نکنند. به رژیم سرنگون شده آل خلیفه قول می دهیم که به راه خود در فداکاری و جان فشانی ادامه می دهیم تا به اذن الهی یا شهید شویم و یا پیروز.

کد خبر 3987189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha