۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵

استاندار خوزستان:

دزفول می تواند به موتور محرکه و نماد پیشرفت خوزستان تبدیل شود 

دزفول می تواند به موتور محرکه و نماد پیشرفت خوزستان تبدیل شود 

دزفول- استاندار خوزستان گفت: دزفول که در دوران دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران شناخته شده اکنون نیز می تواند به موتور محرکه و نماد پیشرفت و توسعه استان خوزستان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول که همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با عربده کشی به خوزستان هجوم آورد هرگز تصور نمی کرد با مقاومت مردمی در دزفول روبرو شود که با جان و مال خود در مقابل آنان ایستادند.

وی افزود: پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی حاصل ایستادگی و مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس و شاخص آن مردم دزفول است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امروز شاهد نتیجه دادن مقاومت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس هستیم، امنیت و آرامش امروز کشور در حالیکه منطقه در آتش جنگ و نا امنی می سوزد مهمترین دستاورد دفاع مقدس است.

شریعتی به ظرفیت های بیکران کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود پتاسیل بالا در زمینه های مختلف قادر است به قطب بزرگ اقتصادی در جهان تبدیل شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حالیکه در سال اقتصاد مقاومتی به سر می بریم همچون دفاع مقدس باید تمام امکانات را برای مهار بیکاری، تولید و اشتغال به کار گیریم و این ظرفیت در استان خوزستان وجود دارد.

وی اظهار کرد: دزفول که در دوران دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری ملت ایران شناخته شده اکنون نیز می تواند به موتور محرکه و نماد پیشرفت و توسعه استان خوزستان تبدیل شود، دزفول باید در سال اقتصاد مقاومتی بر پیشانی اقتصاد استان خوزستان بدرخشد.

استاندار خوزستان از دزفول به عنوان شهر نمونه استان خوزستان در بسیاری از شاخص ها نام برد و گفت: دزفول با توجه به ظرفیت های موجود و طرح های در دست اجرا در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز است، مردم دزفول همچون دوران دفاع مقدس اکنون نیز می توانند در رشد و توسعه کشور پیشتاز باشند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان خوزستان و تاکید بر این نکته که اولویت جذب و به کارگیری نیروی کار در استان با نیروهای بومی است، تصریح کرد: خوزستان می تواند با وجود ظرفیت های بی شمار در بخش های مختلف علاوه بر حل مشکل بیکاری جوانان این استان ، حتی برای نیروهای غیر بومی نیز ظرفیت شغلی ایجاد کند اما باید همه در این راستا تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مسئولان کشوری و استانی، فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول افتتاح شد.

کد خبر 3988487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha