۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳

جشنواره کتابخوانی رضوی در جهرم برگزار می شود

جشنواره کتابخوانی رضوی در جهرم برگزار می شود

جهرم-رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امیرزاده با اشاره به انتخاب کتاب «بانوی ملکوت» نوشته‌ عالم جلیل‌القدر جهرمی، آیت‌الله علی کریمی به عنوان منابع شش‌گانه‌ی مسابقه از عموم همشهریان دعوت کرد در این رویداد باشکوهِ فرهنگی، مشارکت فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: جشنواره‌ کتابخوانی رضوی به مناسبت دهه‌ی کرامت در دو سطح انفرادی و خانوادگی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان نهایتاً تا اول تیر ماه فرصت دارند در آن شرکت کنند.

امیرزاده در خصوص بخش‌های مختلف جشنواره گفت: در بخش کودکان(۴ تا ۱۱سال) کتاب «۱۰قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها» موضوع مورد رقابت است و  کودکان جذاب‌ترین بخش از کتاب را در فرم‌های مخصوصی که از کتابخانه دریافت می‌کنند نقاشی و با ذکر نام داستان، ارسال می کنند.

وی افزود: کودکان می توانند با ضبط و ارسال یک فایل ویدئویی که در آن به توضیح اجمالی پیرامون کتاب، بازگویی قصه، خواندن بخشی از کتاب و ... اقدام کرده اند  به شناسه recive_ketabclip@ با هشتگ کتابخوانی رضوی در جشنواره شرکت کنند.

امیرزاده تصریح کرد: در بخش نوجوانان(۱۲ تا ۱۷ سال) کتاب «ماه غریب من» موضوع مسابقه است و جوانان و بزرگسالان (۱۸سال به بالا) نیز کتاب‌های «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»، «امام رضا علیه‌السلام و زندگی»، «بانوی ملکوت»، «چلچراغ» مورد رقابت واقع خواهند شد.

رئیس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم  در خصوص نحوه ی شرکت در مسابقه نیز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش نوجوان و بزرگسال  می‌توانند برگ سوالات را از کتابخانه عمومی دریافت نمایند و یا مستقیماً از طریق سایت  اینترنتی در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: کتاب‌های مسابقه از نزدیکترین کتابخانه عمومی قابل امانت‌گیری بوده و یا می‌توان فایل (پی‌دی‌اف و صوتی) آن را مطالعه کرد.

امیرزاده بیان کرد: به برگزیدگان جشنواره علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره، ۸جایزه ویژه برای ۸خانواده (دو خانواده ۲ نفره، دو خانواده ۳نفره، دو خانواده ۴نفره، دو خانواده ۵نفره یا بیشتر)، خانواده اول و دوم دونفره هر کدام مبلغ ۵میلیون ریال، خانواده اول سه‌نفره مبلغ ۷میلیون ریال، خانواده دوم سه‌نفره: ۵میلیون ریال، خانواده اول چهارنفره مبلغ ۱۰میلیون ریال، خانواده دوم چهارنفره: ۷۵میلیون ریال، خانواده اول پنج‌نفره مبلغ ۱۵میلیون ریال، خانواده دوم پنج‌نفره: ۱۰میلیون ریال اهدا می شود.

وی در پایان تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره‌ کتابخانه‌های عمومی جهرم ۰۷۱-۵۴۳۲۵۷۱۲ تماس بگیرید.

کد خبر 3991694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha