۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵

فراخوان دوفصلنامه «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»

فراخوان دوفصلنامه «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»

دوفصلنامه علمی ترویجی «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام» برای دریافت مقالات علمی از پژوهشگران و دانش‌پژوهان، اقدام به انتشار فراخوان مقاله برای این نشریه کرده است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، دوفصلنامه علمی ترویجی «علوم تربیتی از دیدگاه اسلام» به منظور انعکاس دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در مباحث تعلیم و تربیت اسلامی و زمینه‏‌سازی تبادل نظر و تضارب آرای متفکران و محققان، اقدام به انتشار فراخوان مقاله برای این نشریه نموده است.

هدف اصلی این دوفصلنامه، انتشار پژوهش‏‌های مسأله‏‌محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه‏‏‌ریزی درسی، روان‏شناسی تربیتی و مشاوره) با رویکرد اسلامی برای ایجاد بستر تولید علم و نظریه‏‌پردازی مبتنی بر آموزه‏‌های اسلام است.

دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام دارای درجه علمی ترویجی است و مقالات این دوفصلنامه در پایگاه‏‌های استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مرکز منطقه‏‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه مجلات تخصصی نورمگز نمایه می‏‌شود.

نویسندگان می توانند پس از ثبت نام، مقاله خود را براساس دستورالعمل تنظیم مقاله از طریق سامانه دو فصل‌نامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام در اینجا بارگزاری کنند.

کد خبر 4018336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha