۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰

اصغر امیرنیا خبر داد؛

هفته‌های قرآن و عترت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود

هفته‌های قرآن و عترت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود

اصغر امیرنیا گفت: امسال برنامه هفته‌های قرآن و عترت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته قرآن و عترت در راستای تحقق منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانی و رهبر معظم انقلاب به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرایی شد.

در دو سال اخیر این برنامه در استان‌های مختلفی برگزار شد و امسال نیز هفته‌های قرآن و عترت ارشاد در برنامه‌های پیش‌بینی شده معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفته است.

اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به برگزارش هفته‌های قرآن و عترت در سال جاری اظهار داشت: ما امسال در نظر داریم با همکاری استان‌ها هفته‌های قرآن و عترت را پربارتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته‌های قرآن و عترت علاوه بر برگزاری نمایشگاه، فیلم‌هایی با مضامین قرآنی اکران می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه پیش‌بینی شده امسال هفته‌های قرآنی و عترت در ١٥ استان کشور برگزار می‌شود.

وی درباره زمان برپایی هفته‌های قرآن و عترت نیز افزود: این برنامه‌ با توجه به آمادگی هر استان در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

هفته قرآن و عترت سال گذشته در ٨ استان گلستان، کرمان، بوشهر، لرستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، ایلام و یزد با محوریت تحکیم وحدت مسلمانان برگزار شد.

کد خبر 4031111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha