۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴

مدیر دفتر بین الملل دانشگاه خبر داد:

راه‌اندازی ۲ مرکز بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اصفهان

راه‌اندازی ۲ مرکز بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اصفهان

مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: در حال برنامه ریزی برای راه‌اندازی ۲ مرکز بین‌المللی این دانشگاه در اصفهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمودرضا دلاور در نشست روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان گفت: در راستای توسعه فعالیت های بین المللی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مذاکراتی با دانشگاه‌های فناورانه و کاربردی در خارج از کشور انجام داده ایم.

وی افزود: از سوی این دانشگاه جلساتی با نمایندگان کشورهای خارجی مانند آلمان، چین و تونس برای همکاری های علمی و بین المللی برگزار شد.

دلاور اظهار داشت: همچنین درحال پیگیری برای راه‌اندازی وب سایت بین‌المللی دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال تاسیس کرسی یونسکو در آموزش عالی مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ کرسی یونسکو در کشور وجود دارد که برای همکاری‌های بین‌المللی راه‌اندازی شده‌اند.

مدیر کل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کابردی اضافه کرد: در حال بررسی پیشنهاد رایزن علمی جمهوری اسلامی در روسیه به منظور همکاری با  با دانشگاه مینسک کشور بلاروس در رابطه با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هستیم.

دلاور تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی از کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و لبنان تقاضای پذیرش دانشجو دارد که در این خصوص از ظرفیت کشورهای استراتژیک شامل آلمان، فرانسه، اتریش، روسیه، هلند و سوئیس استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: پیشنهاداتی برای تاسیس مراکز علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه در اقلیم کردستان عراق، افغانستان، قطر، عمان، امارات و ایتالیا به این دانشگاه داده شده است که در حال بررسی آنها هستیم.

کد خبر 4032329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha