۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

کامران در نطق میان دستور:

دولت مدیران جسور و شجاع معرفی کند

دولت مدیران جسور و شجاع معرفی کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی اتفاق می افتد که حاکم بر خود سخت گیر باشد و مدیر جسور و شجاع معرفی کند.

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حسن کامران دستجردی در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) گفت: مکتب جعفری امروز در جهان اسلام گسترش یافته و یکی از شاگردان برجسته این مکتب حضرت آیت الله سیستانی به گونه ای عمل کرده که امروز تحولات منطقه به خصوص عراق را شاهد هستیم همچنین سرباز این مکتب، سردار سلیمانی فرمانده قدس سپاه به گونه ای عمل کرده که ان‌شاءالله در آینده، داعش در سوریه به گور می رود و دست راست صهیونیست ها روسیاه می شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از مردم اصفهان برای اعتماد به وی برای حضور در مجلس عنوان کرد: امروز باید وزرای کارآمدی در کابینه دولت دوازدهم حاضر شوند، مشکل دولت ها تا کنون این بوده است که فرمانده اقتصادی نداشته اند لذا همین امر باعث ایجاد مشکلات فراوان شده است که نمونه آن مشکلات صندوق ها است.

کامران در ادامه با بیان اینکه در ماده ۱۴۲ قانون اساسی گفته شده مدیران ثروت خود را اعلام کنند، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی اتفاق می افتد که حاکم بر خود سخت گیر باشد و مدیر جسور و شجاع معرفی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به مطالبات کارگران، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و ایثارگران اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات این افراد در برنامه ششم آمده و حتی مطالبات نیروهای مسلح به صورت قانون دائم درآمده، اما شاهد آن هستیم که حتی در برخی ادارات ایثارگران را از کار اخراج می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آب اصفهان یادآور شد: رودخانه اصفهان خشک شده و دولت نباید حق آبه مردم را بفروشد که تخلف است و شورای عالی آب نیز در این زمینه کاری نکرده در حالی که شورای امنیت گفته است باید با متخلفان برخورد شود.

کامران دستجردی اضافه کرد: اگر در اصفهان یا هر استان دیگری در حوزه آب تخلفی صورت گرفت، باید با آن برخورد شود که وظیفه شورای عالی آب نیز همین است و باید مانع طرح های توسعه جدید شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز بیش از ۵ میلیون اصفهانی مشکل آب شرب دارند، خاطرنشان کرد: باید به موضوع آب، ملی فکر کرد و برای حل آن تسهیلات قرار داد در صورت ادامه وضعیت فعلی تا ۱۰ سال دیگر اصفهان نابود می شود.

کد خبر 4034687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha