۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵

مدیر حفظ آثار دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های آزاد جهان

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های آزاد جهان

اردبیل – مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شاهد حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناوسروان بهزاد تشکر بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی زبانزد بوده و امروز شاهد اقتدار ارتش در بخش‌های مختلف از جمله نیروی دریایی هستیم.

وی متذکر شد: امروز نیروی دریایی ارتش مطابق دستورات رهبر معظم انقلاب در آب‌های آزاد جهان حضور داشته و با دزدان دریایی در حال مبارزه است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش غیرقابل‌انکاری ایفا کرده است، اضافه کرد: به واسطه رشادت‌های نیروی دریایی در طول دفاع مقدس ۶۷۱ شهید را تقدیم خاک کشور کردیم.

وی با تأکید به رشادت‌های دریاداران در دوران دفاع مقدس یادآور شد: نیروی دریایی توانست در اولین عملیات خود موجب زمین‌گر شدن دشمن بعثی شود و در ادامه نیز در جریان آزادسازی خرمشهر افتخارات متعددی را رقم زد.

تشکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت: به همین منظور گنجینه عرفان در میادین ۱۵ استان کشور احداث شده و بعد از مکان‌یابی در استان اردبیل نیز احداث خواهد شد.

وی با تأکید به اینکه استان اردبیل پنج شهید در نیروی دریایی ارتش دارد، اضافه کرد: ضروری است دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل برای شناسایی و جذب جوانان راه‌اندازی شده و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به واسطه حضور جوانان در ارتش دنبال شود.

کد خبر 4034718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha