۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۷ کاروان شیعه و سنی از استان کرمانشاه به سفر حج

اعزام ۷ کاروان شیعه و سنی از استان کرمانشاه به سفر حج

کرمانشاه- مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه، از اعزام ۷ کاروان شامل ۴ کاروان شیعه و ۳ کاروان اهل تسنن استان به سفر حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دارابی امروز چهارشنبه در دیدار  کارگزاران حج تمتع با آیت الله علما که  در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: اعزام زائران به حج تمتع ۲۵ فروردین ماه سال۹۶ به صورت رسمی در سراسر کشور آغاز شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: تعداد زائران امسال استان نسبت به سنوات گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است و  از ۶۵۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر رسیده اند.

وی افزود: هر ساله یک کاروان اهل سنت ودر شرایط خاص دو کاروان داشتیم، که امسال  سه کاروان اهل سنت به حج تمتع مشرف می شوند و در این خصوص ملاقات هایی با ما موستا قادری داشته ایم و از ۱۰۰۰نفر زائر ۴۲۰ نفر متعلق به زائران اهل سنت است.

دارابی با اشاره به حاضر شدن ویزای زائران در روزهای آینده افزود:  امسال برای اولین بار در طرح مجموعه محور، کاروانهای هراستان در یک هتل اقامت دارند و مدیر وعوامل همه از استان کرمانشاه هستند.

مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه از اعزام زائران استان کرمانشاه در ۲۹ و ۳۰ ماه جاری خبر داد و افزود: امسال با رایزنی هایی که انجام شده یک کاروان هم از کردستان از کرمانشاه عازم می شود و در مجموع ۱۰۰۰ نفر از استان کرمانشاه و ۳۰۰ نفر از ایلام و کردستان  طی دو روز از کرمانشاه ابتدا به مدینه سفر می کنند و پس از اقامت ۵روزه به مکه مشرف می شوند. و مسیر بازگشت نیز از فرودگاه جده به کرمانشاه است.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم یک نسخه از تابلو اثر استاد فرشچیان، که فاجعه شهدای  منا را به تصویر کشیده بود به آیت الله علما اهدا شد.

کد خبر 4042002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha