۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱

معاون توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران:

جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت هفتم مرداد برگزار می شود

جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت هفتم مرداد برگزار می شود

معاون توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت هفتم مرداد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نام گذاری ششم مرداد به عنوان روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت:  سازمان خدمات اجتماعی نیز برای این یک هفته برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی کارآفرینی و مهارت ادامه داد: این جشنواره در مجتمع تجاری برمیس و با حضور کارآفرینان برتر برگزار خواهد شد.

لطفی ادامه داد: این جشنواره به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب برای آشنایی با آخرین دستاوردهای کارآفرینان مراجعه کنند.

معاون توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به مهمترین محورهای این همایش گفت: گسترش فرهنگ کار و مهارت آموزی، اهمیت مشاوره و هدایت آموزشی در ایجاد فرصت های شغلی از مهمترین محورهای همایش خواهد بود.

وی گفت: تیم مشاوره راه اندازی کسب و کارهای محلی در نمایشگاه برای راهنمایی و مشاوره شهروندان و علاقه مندان مستقر است تا ضمن راهنمایی به پاسخگویی سوالات تخصصی نیز بپردازند.

لطفی تاکید کرد: یکی دیگر از وظایف این مشاوران ایجاد زمینه های مناسب برای بروز خلاقیت های شهروندان در حوزه کارآفرینی خواهد بود.

معاون توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در خاتمه تصریح کرد: در محل برگزاری جشنواره شرایط ویژه ای برای کارآفرینان در نظر گرفته شده است که ضمن ایجاد شرایط برای فروش محصولاتشان، به افراد علاقمند آموزش رایگان صنایع دستی داده شود.

کد خبر 4045486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha