۱۹ آبان ۱۳۸۵، ۱۴:۲۴

امام جمعه ساری:

حضور پرشور مردم در سفر مقام معظم رهبری تجلی پیوند ملی و نشانه اقتدار ملت ایران است

آیت الله نورالله طبرسی گفت: مردم ایران نشان دادند که در همه جا در صفوف به هم فشرده و با ابهت زاید الوصف خود ایادی استکبار را حیرت زده وانگشت به دهان وا گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان مطلب فوق امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان افزود: پیامبران بندگان صالح خدا بودند ، بندگانی مخلص که بر اثر عبودیت خالصانه و تقرب به درگاه قادر متعال بر سختی ها غلبه می کردند.

خطیب جمعه ساری ادامه داد: این پیامبران الهی ماموریت خود مبنی بر اصلاح و تعالی جوامع بشری و هدایت انسانها در جهت حفظ حقایق و رستگاری انجام می دادند.

طبرسی حضور پرشور مردم در  سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان را اوج اقتدار ملت ایران و نشانه تجلی پیوند ملی دانست و اظهار داشت: تجمع های مردمی و حضور پرشور مسلمین در صحنه ها کمر دشمن را می شکند و کشورهای مختلف را به تهدید وا می دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد بد بوش سبب شد تا حزب جموریخواه او شکست بخورد و این امر را نشانه بد و زشت بوش سبب شد تا مردم از جموری خواهان جدا شوند و اعتنائی به آنها ننمایند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیکی انتخابات شوراها و خبر گان رهبری بیان داشت: انتخابات در کشور ما بسیار موثر است و حضور مردم پای صندوق های رای بسیار سرنوشت ساز می باشد و از مردم خواست تا با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر اظهارات یاوه گویان و مستکبرین به نظام بزنند و بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی بیفزایند.

طبرسی همجنین به رزمایش پیامبر اعظم در کشور اشاره کرد و گفت: با این عمل و ارائه دستاوردهای نظامی سپاهیان اسلام آمریکا و انگلیس و کشورهای ظلم ستیز به ترس و واهمه افتادند.

وی تصریح کرد: دلاور مردان نیروهای مسلح در این رزمایش گوشه هائی از توان دفاعی و نظامی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

کد خبر 404728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha