۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۹

رئیس پلیس راه استان یزد:

برخورد پلیس با تخلفات حادثه‌ساز توقیف خودرو خواهد بود

برخورد پلیس با تخلفات حادثه‌ساز توقیف خودرو خواهد بود

یزد- رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه در برخورد با متخلفان رانندگی کوتاه نمی آید، گفت: برخورد پلیس با تخلفات حادثه ساز توقیف خودرو خواهد بود.

سرهنگ احمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پلیس راه با رانندگانی که چند تخلف حادثه ساز داشته باشند، برخورد جدی خواهد داشت و بسته به نوع تخلفات، خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جان انسان از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد و باید برای سفرهای مردم امنیت در جاده ها تامین باشد، ادامه داد: پلیس در برابر تخلفات کوتاهی و گذشت نمی‌کند و شدیدترین برخورد را با رانندگان متخلف انجام می‌دهد.

فرمانده پلیس راه استان یزد با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین تخلفات روی داده از صوی رانندگان است، عنوان کرد: پلیس با تخلفات رانندگان به‌ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز برخورد جدی و شدید می‌کند.

وی با اشاره به کنترل شدید سرعت از طریق دوربین های کنترل سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: جاده های استان یزد زیر پوشش دوربین های کنترل سرعت است و چنانچه رانندگان از سرعت مجاز تجاوز کنند، تخلف آنها توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط خواهد شد.

مظفری با بیان اینکه این دوربین‌ها هوشمند هستند و تخلفات را ثبت می کنند، اظهار داشت: این دوربین‌ ها علاوه بر رصد سرعت لحظه‌ ای، قادر به محاسبه و ثبت سرعت متوسط نیز هستند.

رئیس پلیس‌ راه استان یزد با اشاره به اینکه گاهی شاهد کاهش سرعت برخی از رانندگان در هنگام مواجه با دوربین‌ها هستیم، عنوان کرد: رانندگانی که با سرعت ‌بالا در جاده ها اقدام به رانندگی می‌ کنند و هنگام رسیدن به دوربین‌ ها سرعت خود را کاهش می ‌دهند، بدانند که دوربین های هوشمند با محاسبه سرعت بین دو دوربین اگر تخلفی از نظر سرعت محرز شود، آن را نیز ثبت می‌ کنند.

کد خبر 4058091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha