۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۴

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس:

نرخ بیکاری خراسان جنوبی بالاتر از آمار فعلی است

نرخ بیکاری خراسان جنوبی بالاتر از آمار فعلی است

بیرجند- نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه وضعیت بیکاری در استان روز به روز بدتر می شود، گفت: نرخ بیکاری استان بیشتر از این چیزی است که در آمار ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیرحسنخانی شب گذشته در چهارمین کارگروه تخصصی اشتغال استان، با بیان اینکه در کارگروه اشتغال باید تحلیل ارائه شود، اظهار کرد: در بیان اعداد و ارقام باید دقت بیشتری صورت گیرد و اگر مشکلی وجود دارد با پیگیری از سوی مرکز اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه آمار نرخ بیکاری که از استان ارائه می شود به نظر من درست نیست، افزود: اگر نرخ بیکاری در شهرستان سرایان 14 درصد افزایش پیدا کرده است دچار بحران شده ایم و تمام مسئولان استانی و کشوری باید توجه ویژه به این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس ادامه داد: اعتباراتی که برای استان ها و شهرستان ها در نظر گرفته می شود بر اساس همین اعداد و ارقام است لذا این آمار باید درست ارائه شود تا بتوانیم تصمیم گیری درستی نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر بیداریم و می خواهیم مدیریت درستی را ارائه دهیم باید ارقام و آمار را به صورت دقیق و کارشناسی شده ارائه دهیم، گفت: نرخ بیکاری ما بیشتر از این چیزی است که در آمار ارائه می شود.

امیرحسنخانی با اشاره به اینکه اکثر فارغ التحصیلان استان بیکار هستند، عنوان کرد: با برخوردی که برخی بانک ها و دارایی دارد وضعیت بیکاری در استان روز به روز بدتر می شود.

وی با بیان اینکه دلیل تعطیلی واحدهای شهرک های صنعتی باید بررسی شود، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی را در مرکز باید بسیار پر رنگ ببینند و ه ادا استان برسند.

نماینده مردم شهرستان های فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی خواهیم استان ما به یک استان امنیتی تبدیل شود، افزود: کارگزوه اشتغال کارگروه خاصی است و باید با سرعت بیشتری حرکت کند.

کد خبر 4065914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha