۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

همزمان با هفته ازدواج ؛

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در گیلان افتتاح می شود

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در گیلان افتتاح می شود

رشت-مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ازدریافت سه مجوز مرکزتخصصی ازدواج وخانواده دراستان خبردادوگفت:همزمان باهفته ازدواج مرکز تخصصی مشاوره ازدواج وخانواده با عنوان«رویش مهر» دراستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رهنما ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، اظهار کرد : براساس برنامه های وزارتخانه ورزش و جوانان مشاوره پیش از ازدواج در کشور اجباری شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته ازدواج آسان مرکز تخصصی مشاوره ازدواج خانواده با عنوان «رویش مهر» در گیلان افتتاح می شود، افزود: تاکنون سه مرکز تخصصی ازدواج و خانواده در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با اشاره به برخی برنامه های هفته دولت این اداره در سطح استان، گفت : برگزاری  مراسم سنتی و قدیمی ازدواج در آستارا در راستای حفظ، احیای سنت ها و آیین های ازدواج یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته محسوب می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده هفته ازدواج در استان گیلان به عنوان هفته بدون طلاق در نظرگرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه استان دارای حدود ۵۷۷ هزار جوان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال است، تصریح کرد: اشتغال، مسکن و ازدواج از مهمترین نیازهای آنها به شما می رود که مسئولان باید توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.

کد خبر 4066596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha