۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱

دختر شهید مدافع حرم نظری در اولین سالگرد این شهید مطرح کرد؛

شهید نظری جویای نام نبود/خاطرات حضور در مرصاد تا مبارزه با اشرار

شهید نظری جویای نام نبود/خاطرات حضور در مرصاد تا مبارزه با اشرار

کرمانشاه- دختر شهید مدافع حرم نظری با بیان خاطراتی از مبارزات پدرش در مقابل با اشرار در سیستان و بلوچستان تا عملیات مرصاد ، گفت: شهید نظری جویای نام نبود و تنها برای خدا می‌جنگید.

به گزارش خبرنگار مهر، دختر شهید حاج اکبر نظری امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مدافعان حرم حاج اکبر نظری و حاج حسین علیخانی که در محل کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه برگزار شد به بیان خاطراتی از پدر بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: شهدا انسان های دست نیافتنی هستند که از ابتدا برای شهادت آفریده شدند.

عطیه نظری خاطر نشان کرد: بر اساس تعاریفی که از دوران کودکی پدرم شنیدم ایشان به پدر و مادر خود همواره احترام می گذاشت و این احترام روز به روز بیشتر شد.

وی از اقدامات پدر در مبارزه با اشرار سیستان و بلوچستان تا حضور در عملیات مرصاد گفت و اظهار داشت: در عملیات مرصاد در مقابل منافقین کوردل به مبارزه پرداختند و پس از جنگ پدر از زیبایی کار رزمندگان اسلام یاد می کرد.

نظری ابراز داشت: شهید اعتقاد داشت زمانی که در میدان مبارزه و دفاع از مظلومان قرار می گیریم فرمانده ما امام زمان(عج) است.

وی همچنین از مسئولیت پذیری پدر گفت و بیان داشت: پدر در مقابل نیروها خود را مسئول می دانست و تا خروج همه نیروها از گرفتاری ها خود نیز دوشادوش آنها به مبارزه می پرداخت.

دختر شهید نظری در ادامه از رشادتهای پدر در دفاع از حرم سخنانی ایراد کرد و ابراز داشت: پدر برای دفاع از اسلام و مثمر ثمر واقع شدن نسبت به اعتقادات به جهاد رفت.

به گفته این دختر شهید کسانی که به دفاع از حرم وارد کشور سوریه و عراق می شوند با رضایت کامل می روند نه به اجبار و زور، و برای این کار خود اهداف والایی را دنبال می کنند.

وی در پایان گفت: شهید نظری جویای نام نبود و حضورش در جبهه های حق علیه باطل به خاطر رضای خدا بود.

کد خبر 4079411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha