۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

مدیرکل صدای استان ها به مهر گفت:

کیفیت «رادیونما» ارتقا می‌یابد/ مشکل پوشش در مناطق صعب العبور

کیفیت «رادیونما» ارتقا می‌یابد/ مشکل پوشش در مناطق صعب العبور

وحید کمالی درباره رادیونمای استان ها بیان کرد که با توجه به اینکه در مرحله اول «رادیونما» راه‌اندازی شده است اکنون روی بحث کیفیت آن کار می کنند.

وحید کمالی مدیرکل صدای استان ها در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکردهای جدید برای شبکه های رادیویی استانی عنوان کرد: ما اکنون در تمام کشور مرحله اول راه اندازی رادیونمای استان ها را انجام دادیم که به بهترین شکل انجام شد.

وی ادامه داد: اکنون روی بحث کیفیت کار می کنیم تا «رادیو نما» بتواند در خدمت تکست و متن قرار بگیرد. کارگروه هایی هم برگزار کرده ایم تا این رادیونماها بتوانند به بهترین نحو به کار خود ادامه دهند.

مدیرکل صدای استان ها با اشاره به فعال شدن رادیوهای شهری توضیح داد: ما در صدای استان ها ۳۳ شبکه استانی و ۶ شبکه شهری داریم که شامل شهرهای زابل، دزفول، بروجرد و... می شوند که امکاناتشان با امکانات مرکز استان یکی نیست و این شبکه ها با یکدیگر رقابت می کنند.

وی در پایان درباره پوشش رادیویی در شهرها و روستاهای کشور عنوان کرد: مناطق صعب العبور و کوهستانی هنوز پوشش خوبی ندارند و ما در سیگنال رسانی به برخی روستاها و شهرها مشکل داریم و باید به این مساله بیشتر توجه شود.

کد خبر 4082922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha