۸ مهر ۱۳۹۶، ۱:۳۲

میلان و اینتر به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

میلان و اینتر به دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

داوید سیلوا که مدت‌هاست برای تمدید قراردادش در حال مذاکره با میلان است، اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته توجه دو تیم شهر میلان را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال میلان و اینتر درصدد ارائه پیشنهاد برای جذب داوید سیلوا از منچسترسیتی در ماه ژانویه هستند.

مدت‌هاست سیلوا و منچسترسیتی در مذاکره هستند تا قرارداد او که تا سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد تمدید شود و بعد از گذشت حدود ۷ ماه هنوز توافقی حاصل نشده است. ستاره ملی‌پوش اسپانیایی در حال گذراندن هشتمین فصل حضورش در اتحاد است، تیم که در ازای ۳۳ میلیون یورو از والنسیا به آن پیوست. او همچنان به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم به کارش ادامه می‌دهد و نه تنها در تیم گواردیولا، بلکه در تیم لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا هم یکی از مهم‌ترین بازیکنان است.

مطبوعات ایتالیایی خبر از علاقه هر دو تیم میلانی برای جذب او دادند. هر دو تیم به دنبال دگرگونی در ترکیبشان بوده‌اند و می‌خواهند به روزهای اوجشان بازگردند و برای این منظور داوید سیلوای ۳۱ ساله می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها باشد. تنها در صورتی که مذاکره سیلوا با سیتی مثبت واقع شود این شرایط تغییر خواهد کرد. 

کد خبر 4100962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha