۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

کمبود پایگاه امدادی در شهر بندرعباس آشکار است

کمبود پایگاه امدادی در شهر بندرعباس آشکار است

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمبود پایگاه امدادی در شهر بندرعباس آشکار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای شهر بندرعباس،  اسماعیل بواشه با اشاره به نبود پایگاه اورژانسی کافی در سطح شهر بندرعباس بیان کرد: اورژانس یکی از نقاط کلیدی و امید بخش برای حادثه دیدگان است.

بواشه گفت: متاسفانه در بحث فوریتهای پزشکی اورژانس حضورشان در شهر بندرعباس بسیار دیر است و اورژانس باید سرعت العمل خود را بالا ببرد.

وی افزود: متاسفانه دیروز در اتوبان شهید رجایی حادثه ای رخ داد که پس از تماس با مرکز فوریتهای پزشکی، حدود ۱۱ دقیقه طول کشید تا اورژانس به محل حادثه برسد و به گفته مسولین مرکز، در کلان شهرها زمان استاندارد ۷ تا۱۰ دقیقه بوده و در حالی که شهر بندرعباس کلانشهر محسوب نمی شود .

بواشه تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن استان هرمزگان علی الخصوص شهر بندرعباس با ۹۰۰  کیلومتر مرز دریایی می طلبد که پایگاههای اورژانس بیشتری را در شهر داشته باشیم.

وی گفت: اورژانس یکی از نقاط کلیدی و امید بخش برای حادثه دیدگان است و علاوه بر نجات جان مردم موجب افزایش رضایتمندی از خدمات دولتی شده و این افزایش باعث حس اعتماد و امنیت روانی از جمله عوامل توسعه کشور است.

بواشه بیان کرد: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع، در گرو کیفیت خدمات رسانی سازمان های امدادی است.

وی گفت: نیاز است که در اتوبان شهید رجایی و بلوار امام حسین(ع) پایگاه اورژانس جهت امداد رسانی به موقع جهت نجات جان مردم دایر شود.

کد خبر 4115478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha