حزب «التغییر» اقلیم کردستان:

انحصار قدرت در اقلیم کردستان منبع بسیاری از مشکلات است

انحصار قدرت در اقلیم کردستان منبع بسیاری از مشکلات است

مرکز تحقیقات وابسته به حزب «التغییر» در اقلیم کردستان اعلام کرد که انحصار قدرت در اقلیم عراق ریشه بسیاری از مشکلات مردم کُرد است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیور، حزب التغییر اقلیم کردستان عراق  تاکید کرد: انحصار قدرت در اقلیم کردستان عراق به شکل مستقیم  دردشواریهای زندگی شهروندان کرد تاثیر دارد. این حزب انحصار قدرت را ریشه بسیاری از مشکلات ، سیاسی اقتصادی و اجتماعی مردم کُرد دانست.

مرکز تحقیقات وابسته به حزب التغییر در جدیدترین تحقیق خود با عنوان «بحران ریاست در اقلیم کردستان عراق و پیامدهای عدم کناره گیری بارزانی از ریاست اقلیم» آورده است: انحصار  قدرت در اقلیم کردستان عراق به مرحله ای وارد شده است که به شکل مستقیم باعث دشواریهای برای شهروندان کُرد اقلیم شده است

این مرکز تحقیقات همچنین در ادامه آورده است: بارزانی برای ماندن در منصب خود به ایجاد تنش روی آورده است. و عواملی که باعث شده تا بارزانی برای ماندن در ریاست اصرار بورزد همان ریاست اقلیم کردستان و برخورداری از قدرت سیاسی و امنیتی و نظامی و اقتصادی است. وی تا پیش از پایان مهلت ریاستش، آماده کناره گیری از این پست نبود.

این در حالی است که این تحقیق، انحصار قدرت در اقلیم کردستان عراق را منبع بسیاری از مشکلات سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی اقلیم کردستان عراق می داند.

کد خبر 4124941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha