۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۷:۵۸

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

مدیران کرمانشاه ۲۰ روزآتی را برای مطالبات مردم درتهران مستقرشوند

مدیران کرمانشاه ۲۰ روزآتی را برای مطالبات مردم درتهران مستقرشوند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه ۲۰ روز آینده را فرصتی برای مطالبه گری مدیران از وزارتخانه‌های خود دانست تا بودجه آینده برای استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در دهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: ما به دنبال این هستیم که صدای مطالبه استان را به گوش دولتمردان برسانیم.

وی افزود: در دولت های گذشته حدود ۱۵ سال پیش جهت جبران عقب ماندگی های شرق و غرب طرح های توسعه طراحی شد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در شرق کشور این برنامه به معاونت امنیت سیاسی وزارت کشور با رویکرد عمرانی اجرا شد و منجر به ۳ ردیف بودجه تحت عنوان طرح توسعه عمران شد.

بازوند یادآور شد: در غرب کشور سال گذشته قرار بود این برنامه اجرایی شود که منجر  به جابجایی شد.

طرح‌های توسعه‌ای در غرب کشور تاکنون پیگیری نشده است

وی ادامه داد: طرحهای توسعه ای غرب کشور تا کنون بنا به دلایلی پیگیری نشده است که باید این روند را احیاء کنیم

استاندار کرمانشاه گفت:  قرار شد یکسری پروژه ها و طرح های استان را امروز به تصویب این جلسه برسانیم و روز دوشنبه تحویل وزارت کشور دهیم.

‌بازوند گفت: پس از بررسی پروژه ها با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رئیس جمهور محترم ارائه شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با این کار یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران افزایش بودجه  است

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران دستگاهها با تمام توان ممکن پیگیر تحقق پروژه های خود در راستای توسعه استان باشند که یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میزان افزایش بودجه است.

وی تصریح کرد: هفته گذشته جلسه ای در وزارت کشور داشتیم که طی آن قرار شد تا دوشنبه همین هفته چند پروژه با ماهیت ملی در استان تعریف و به وزارت کشور ارائه کنیم تا با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رئیس جمهور محترم ارائه شود.

بازوند افزود: بدین ترتیب یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

زمان انتظار تصویب بودجه ۹۷ «شب قدر مدیران» است

 وی با بیان اینکه در آستانه تقدیم بودجه ۹۷ هستیم، گفت:  از آنجا که تا ۲۰ آذر ماه لایحه بودجه ۹۷ تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، حدود ۲۰ روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است و این ایام در واقع «شب قدر مدیران» بوده و مدیران باید مطالبات مردم را به گوش وزرا برسانند تا جایگاه مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشیم.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: انتظار داریم که در بودجه سال آینده وضعیت بهتری نسبت به دیگر استانها داشته باشیم و مدیران در ۲۰ روز باقیمانده، از ظرفیت های وزارتخانه متبوع، مدیر ارشد استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مدیران استان می خواهم که ۲۰ روز آینده را در تهران مستقر شوند تا بتوانند با چانه زنی و پیگیری از وزارتخانه های خود رشد لازم را در اعتبارات ملی و استانی داشته باشند، که این موضوع از شاخص‌های ارزیابی مدیران است.

 مدیران بیش از هر زمان ملزم به پاسخگویی به افکار عمومی هستند

بازوند تصریح کرد: افکار عمومی عملکرد مدیران را به صورت روزانه رصد می‌کند و مردم با استفاده از شبکه های مجازی وعده های مسوولین را پیگیری و دنبال می کنند. دورانی است که مسئولین بیش از هر زمان دیگری ملزم به پاسخگویی درخصوص عملکرد خود هستند.

این مسئول  بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ساماندهی مرز سومار ابراز داشت: قول گرفته ایم که جاده سومار با ۲۵ میلیارد اسناد خزانه ساماندهی شود. پیمانکار مربوطه زودتر انتخاب شود و سهم ملی برای آن در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید در مباحث زیر ساختی به مناطق مرزی توجه بیشتری شود گفت: می توانیم با تهیه گزارش عملکرد مناسب از وضعیت ۲۰ میلیارد تومان یارانه درنظر گرفته شده از محل مصوبات سفر رهبری ‌برای تسهیلات اشتغال، برای چگونگی جذب مجدد آن اقدام کنیم.

استاندار کرمانشاه خواستار ارائه گزارش از مدیران کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و بانکها شد و گفت: این مدیران گزارش خود را تا روز دوشنبه ارائه دهند که آن ۲۰ میلیارد تومان بتواند تعیین تکلیف شود.

وضعیت نامناسب آنتن دهی در استان از  اپراتورهای تلفن همراه پذیرفتنی نیست

وی با انتقاد از وضعیت خدمات رسانی اپراتورهای تلفن همراه در استان گفت: اپراتورهای تلفن همراه فعال در استان، باید خدمات خوبی به مردم استان ارائه کنند.

بازوند تاکید کرد: بسیاری از نقاط در محورهای اصلی جاده های استان فاقد پوشش شبکه ای مناسب است که با توجه به درآمد بالای اپراتورها، این وضعیت پذیرفته نیست.

کد خبر 4140316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha