۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷

برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده؛

نیروهای امدادی گیلان به کرمانشاه اعزام می شوند

نیروهای امدادی گیلان به کرمانشاه اعزام می شوند

رشت-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی اعزام ۴۰ نجات گر و هشت تیم واکنش سریع به مناطق زلزله زده در صورت اعلام نیاز خبرداد و گفت: تاکنون ۲۰۰ تخته چادر نیز به کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله شدید شامگاه گذشته در استان های غربی به ویژه کرمانشاه، اظهار کرد: به محض اعلام وقوع زلزله به سراسر شعب و پایگاه های جمعیت هلال احمر در استان گیلان اعلام آماده باش کامل داده شد.

وی افزود: تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز فراخوان شدند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اعلام نیاز سازمان امداد و نجات، گفت: ۵۰۰ تخته چادر و هزار و ۵۰۰ تخته پتو در استان گیلان نیز آماده ارسال شد .

وی در ادامه به اعزام ۲۰۰ تخته چادر به وسلیه یک دستگاه کامیون به استان کرمانشاه خبرداد و تصریح کرد: ۴۰ نفر از نجات گران و هشت تیم واکنش سریع نیز آماده اعزام هستند تا در صورت اعلام نیاز سازمان به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

ولی پور با بیان اینکه شدت زلزله استان گیلان به حدی نبوده که خسارتی در پی داشته باشد، ادامه داد: بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان نیز در جریان اربعین درمرز مهران مستقر شده بود که به محض روشن شدن هوا برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شد.

به گفته این مسئول آماده باش جمعیت هلال احمر استان گیلان تا زمان اعلام اتمام عملیات از سوی سازمان ادامه دارد.

کد خبر 4142813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha