۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۴۶

با صدور پیامی؛

عزت بگوویچ حادثه زلزله غرب کشور را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت

عزت بگوویچ حادثه زلزله غرب کشور را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت

عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور این حادثه را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، باقر عزت بگوویچ، عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با صدور پیامی به رئیس جمهور کشورمان جان ‌باختن تعدادی از ایرانیان در زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی آمده است: با تاسف عمیق و اندوه فراوان خبر زمین لرزه مرگبار  غرب ایران که موجب تلفات جانی و مادی فراوانی شد را دریافت نمودم.

عزت بگوویچ در این پیام به رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرده است: عمیق ترین تسلیت را به جنابعالی و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارم.

در این پیام همچنین آمده است: تسلیت و همدردی خود را به بازماندگان قربانیان و مجروحان ابراز و بهبود هرچه سریعتر زخم های این حادثه دردناک را خواستارم.

پیشتر نیز دراگان چوویچ رئیس شورای ریاست جمهوری، میلوراد دودیک رئیس جمهوری صربسکا، ایگور سرناداک وزیر خارجه، حسین کاوازوویچ رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین و برخی سازمان های مردم نهاد بوسنیایی نیز طی پیام های جداگانه جان باختن شهروندان کشورمان در حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه را تسلیت گفته و با مردم ایران ابراز همدردی کرده بودند.

کد خبر 4147352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha