۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۲

استقبال از کتاب جدید نویسنده پرفروش فرانسوی

استقبال از کتاب جدید نویسنده پرفروش فرانسوی

مارک لوی نویسنده محبوب فرانسوی‌ها در سال ۲۰۱۷ با کتابی جدید راهی کتاب‌فروشی‌های کشورش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیبلیوتک، کتاب جدید مارک لوی نویسنده پرفروش و پرطرفدار فرانسوی که سال ۲۰۱۷ به بازار آمده است «افق وارونه» نام دارد.

این کتاب که ۲ نوامبر منتشر شده از سوی انتشارات «پاکت» و از مجموعه کتاب‌های جیبی این ناشر است. این کتاب در ۴۱۶ صفحه به بازار آمده است.

مارک لوی ۵۶ ساله نویسنده‌ای پرفروش است و تمامی کتاب‌های او بلافاصله به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شوند و از بسیاری از آنها اقتباس سینمایی به عمل آمده است. لوی اکنون ۱۶ سال پیاپی است که عنوان پرفروشترین نویسنده معاصر فرانسوی را در جهان به خود اختصاص داده است.

«افق وارونه» رمان جدید او در دو زمان متفاوت سیر می‌کند و بخش اول آن در جهان امروز روایت می‌شود و بخش دوم به ۴۰ سال بعد می‌رود. داستان این کتاب بر دو دانشجو متمرکز است که بیماری یکی از آن‌ها موجب بروز فکرهای جدید برایشان می‌شود و در نهایت کار به آزمایشگاه مخفی دانشگاه بوستون می‌رسد که در آنجا برای مهار مرگ تلاش می‌کنند. از این رمان به عنوان ابتکاری خواندنی، پر طنز وعشق و در عین حال تعلیق‌آمیز و تحریک کننده احساس یاد شده‌است.

مارک لوی سال ۲۰۱۶ تنها در بازار فرانسه موفق به فروش یک میلیون و ۲۴ هزار و ۲۰۰ نسخه از کتاب‌هایش شد.

وی سال ۲۰۰۰ با انتشار نخستین رمانش با عنوان «اگر حداقل درست بود» به کتاب‌دوستان معرفی شد. فیلمی اقتباسی از این رمان در سال ۲۰۰۵ ساخته شد. سال بعد او کتاب «در جستجوی تو» را منتشر کرد که نسخه تلویزیونی آن سال ۲۰۰۷ ساخته شد. «هفت روز برای جاودانگی» در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد و سال بعد «در زندگی دیگر» وارد بازار نشرشد.

او که تاکنون ۱۸ رمان منتشر کرده، از ۱۸ سالگی به صلیب سرخ پیوست و۶ سال در آنجا کار کرد. وی در رشته مدیریت و کامپیوتر تحصیل کرده است و اولین داستانش را وقتی نوشت که ۳۷ سال داشت.

وی اوایل سال ۱۹۹۹ به تشویق خواهرش که فیلمنامه‌نویس بود و اکنون کارگردان است، تشویق شد تا دست‌نوشته‌هایش را برای ناشری بفرستد که حاصل آن انتشار نخستین رمان وی شد. او پس از آن به نویسنده‌ای تمام وقت بدل شد و در راس پرفروش‌های فرانسه جای گرفت.

کد خبر 4150157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha