۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۱

زلاتکو کرانچار:

تساوی نتیجه عادلانه بازی نفت و سپاهان بود/ جو ورزشگاه لذت‌بخش بود

تساوی نتیجه عادلانه بازی نفت و سپاهان بود/ جو ورزشگاه لذت‌بخش بود

آبادان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان نتیجه عادلانه تساوی بود نه پیروزی صنعت نفت.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز بعد از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز صنعت نفت در حالی برنده این بازی بود که شانس‌های برای گلزنی برای خود حلق کرد ولی شانس‌های گلزنی ما قطعاً بیشتر بود.

وی افزود: صنعت نفت امروز به زیبایی گل زد ولی نتیجه عادلانه برای ابن بازی تساوی بود. باید اعتراف کنم که جو ایجاد شده در ورزشگاه تختی آبادان بسیار لذت‌بخش بود و هواداران جو خوبی را ایجاد کرده بودند.

کرانچار در خصوص برخورد یک بازیکن هر از هر دو تیم در دقیقه ۸۷ بازی نیز بیان کرد: در آن صحنه هر دو بازیکن روی زمین افتادند ولی اگر برخورد شدید بود باید داور بازی را متوقف می‌کرد ولی وی ترجیح داد بازی ادامه پیدا کند. وقتی بازی متوقف نشد بازیکنان فکر کردند که داور صحنه را ندیده و درگیری رخ داد به همین دلیل عقیده دارم که داور باید بازی را متوقف می‌کرد.

به گزاش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر، عصر امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم نفت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خاتمه داد.

کد خبر 4153640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha