۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی:

ویژه برنامه های سالروزآغاز امامت حضرت مهدی(عج)درمشهدبرگزار می شود

ویژه برنامه های سالروزآغاز امامت حضرت مهدی(عج)درمشهدبرگزار می شود

مشهد- مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه ای سالروز امامت حضرت مهدی (عج) در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) اظهار کرد: شادی ما امسال با پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر و نفاق و صهیونیست مضاعف شد است.

وی افزود: تجدید عهد با امام زمان(عج)، تجدید عهد و پیمان با قرآن کریم، بعثت همه انبیای الهی و نبی مکرم اسلام و واقعه غدیر است، بنابراین رسانه‌ها در این ایام باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای در راستای معرفت‌افزایی نسبت به معارف مهدویت داشته باشند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی با اشاره به تعامل و هماهنگی با سازمان تبلیغات، سازمان امور مساجد و هیئات مذهبی استان به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) ابراز کرد: در همین راستا هفته گذشته جلسه‌ای با مهدیه‌های استان داشتیم و بنا شد جشن امامت و ولایت امام زمان(عج) در کلیه مهدیه‌های سراسر خراسان رضوی برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی اجتماع بزرگ مهدوی در نهم ربیع‌الاول ادامه داد: این اجتماع باشکوه از ساعت ساعت ۱۵ روز سه شنبه با برنامه‌هایی چون مدیحه‌سرایی و سخنرانی در میدان بیت المقدس آغاز شده و حاضران برای عرض تبریک به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در سراسر استان ویژه این ایام تدارک دیده شده است گفت: در این راستا با آموزش و پرورش نیز هماهنگی‌هایی انجام شده تا در صبحگاه نهم ربیع‌، زنگ انتظار و تجدید عهد و پیمان با حضرت ولی عصر(عج) داشته باشند. با برخی دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم همه با هم در این روز، از خراسان و مشهد مقدس پیام تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) را به جهان اسلام صادر کنیم.

وی با اشاره به اعزام مبلغان و کارشناسان مهدوی به مراکز و مناطق مختلف سطح استان افزود: همزمان با نهم ربیع و آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، براساس طرح کشوری «یاران موعود»، مبلغان مهدوی با حضور در مدارس استان، در ارتباطی دوستانه با دانش‌آموزان ضمن پاسخ به شبهات آنان و خرافه‌زدایی، ذهن و قلب آنان را با معرفت و محبت امام مهدی(عج) آشنا می‌کنند.

کد خبر 4154032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha