۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

مهاجمان استقلال باید تلاش بیشتری کنند

مهاجمان استقلال باید تلاش بیشتری کنند

پیشکسوت استقلال گفت: برخلاف بازی خوب هافبک‌ها و مدافعان استقلال، مهاجمان این تیم ضعیف عمل کردند و باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال روند رو به رشدی را در پیش گرفته، امیدوارم تا پایان فصل این مسیر را ادامه داده و خود را به بالای جدول برساند.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بازی هجومی و خوبِ آبی‌پوشان باید با گلزنی تمام شود و مهاجمان این تیم باید تلاش کنند تا بتوانند زحمات دیگر بازیکنان را با گل به پایان برسانند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و پارس جم و پنالتی زدن محسن فروزان افزود: هر دو تیم بازی سرعتی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های خوبی را خلق کردند که نتوانستند تا دقایق آخر به گل دست پیدا کنند، اما پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی توانست مزد زحماتش را بگیرد و به پیروزی دلچسب دست پیدا کرده و صدرنشین شود. لذا در مورد پنالتی که محسن فروزان با بدشانسی از دست داد، باید بگویم تارتار ریسک بزرگی کرد که پنالتی را به فروزان سپرد؛ البته پرسپولیس هم خوش‌شانس بود که ضربه فروزان دو بار به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه قرمزپوشان نشد. اما اعتقاد دارم پنالتی را باید بیشتر هافبک‌ها بزنند زیرا در جریان بیشتر بازی هستند و ضرباتشان اکثراً به گل تبدیل شده است.

کد خبر 4156139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha