۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶

با اخذ هفت رأی از ۱۱ رأی؛

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان قم مشخص شد

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان قم مشخص شد

قم - صادق میرئی با کسب هفت رأی از مجموع یازده رأی موجود در مجمع انتخابات رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم سکاندار هدایت این هیئت برای چهارسال پیش رو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان قم برگزار شد و در پایان این مجمع رئیس جدید این هیئت ورزشی برای مدت چهار سال سکان هدایت امور ورزشی قشر نابینایان و کم بینایان قم را در دست گرفت.

مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قم پیش از ظهر پنج‌شنبه با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون این رشته، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی علی ساده، مهدی محمودی، محمدعلی مقدم خواه و صادق میرئی چهار نامزد ریاست هیئت نابینایان استان قم بودند که در پایان و با برگزاری مراسم رأی گیری صادق میرئی به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی معرفی شد.

در بین این چهار نامزد مهدی محمودی و محمد علی  مقدم خواه در مجمع حضور نیافتند تا بر اساس آئین نامه مجامع انتخاباتی به منزله انصراف تلقی شود و پس از آن دو کاندیدای حاضر برنامه‌های ۴ ساله خود را تشریح کردند.

در پایان صادق میرئی با کسب ۷ رأی از ۱۱ مأخوذه به مدت چهار سکان هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم را برعهده گرفت و این درحالی است که میرئی پیش از این نیز سمت سرپرستی هیئت را داشته است.

کد خبر 4158919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha