۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۷:۲۰

جودو گرند اسلم توکیو؛

حذف زودهنگام نوری زاده و بریمانلو

حذف زودهنگام نوری زاده و بریمانلو

رقابت‌های گرنداسلم جودو ژاپن با حذف زودهنگام قاسم نوری زاده و محمد بریمانلو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  مسابقات گرنداسلم جودو ژاپن صبح امروز با حضور ۴۱۷ جودوکار از ۶۱ کشور در توکیو آغاز شد که دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند. 

قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، برابر «نوریهیتو ایسودا» از ژاپن تنها یک دقیقه و ۲۱ ثانیه مبارزه و با ضربه فنی تاتامی را ترک کرد و به سکوی تماشاگران رفت. 

در وزن ۷۳- کیلوگرم نیز محمود محمدی بریمانلو ابتدا «مارسال کاره کا» از رومانی را پیش رو برداشت و سپس در مدت ۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه نتیجه را به «آرتور مارگلدیون» از کانادا با ضربه فنی واگذار کرد و او نیز از دور مسابقات حذف شد.

جواد محجوب آخرین نماینده ایران است که فردا یکشنبه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در اولین دیدار در گروه A ابتدا «ماریکا کریتورو» از رومانی می رود. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه ژاپن و کره جنوبی می رود. در این وزن ۲۵ جودوکار حضور دارند که «داوید موررا» برزیلی با رنکنیگ یک دنیا با نماینده کشورمان همگروه است.

کد مطلب 4160106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha