۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۸

رئیس حوزه هنری استان خوزستان: 

حوزه ادبیات و پایداری مبنای ادبیات انقلاب ما است

حوزه ادبیات و پایداری مبنای ادبیات انقلاب ما است

آبادان – رئیس حوزه هنری استان خوزستان از حوزه ادبیات و پایداری به عنوان مبنای ادبیات انقلاب ما نام برد و گفت: معتقدم که در این حوزه بایستی کارهای بزرگی انجام می شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی ظهر امروز در هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری که در محل سرسرای اجتماعات مهمانسرا اروند آبادان برگزار شد، در خصوص دلایل انتخاب آبادان برای میزبانی از این برنامه افزود: آبادان محور پایداریست و شهریست که خاطرات بسیار شیرینی را از روزهای سخت دفاع برای ما به یادگار گذاشته و از این رو آّادان را برای میزبانی مناسب دیدم. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید و تمامی مجاهدان عرصه مقاومت آبادان اظهار کرد: حوزه ادبیات و پایداری مبنای ادبیات انقلابی ما است و معتقدم کارهای بزرگی در این حوزه بایستی انجام می شد. 

طباطبایی تصریح کرد: نگاه روشن مقام معظم رهبری به تقویت این حوزه نیز دلیل روشن ما است تا  الگو سازیمان در این حوزه باشد. 

رئیس حوزه هنری استان خوزستان گفت: بایستی الگوهایی را که می خواهیم به نسلهای امروزمان معرفی کنیم در حوزه پایداری باشد، با توجه به آنچه امروز در برنامه های تلویزیونی وارداتی به عنوان الگو به جامعه القاء می شود و به طور قطع با بسیاری از حوزه های فکری، عقیدتی و آرمانی ما تفاوت دارد و نباید باشد این موضوع در حوزه تولید محتوا، بار سنگینی را بر دوش مجموعه دفتر ادبیات و پایداری حوزه هنری کشور می گذارد. 

حجت الاسلام طباطبایی با ابراز امیدواری از اینکه با حمایت و تولید آثار خوب بتوانیم این بار سنگین را برداریم، افزود: هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری ۱۲ تا ۱۴ آذرماه جاری در آبادان برگزار می شود.  

وی اظهار کرد: در این نشست سه روزه با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور ضمن ارزیابی و اعلام عملکرد دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان ها به بررسی نمونه ای از اقدامات برتر در استان های کشور می پردازیم. 

وی از برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، ارائه دیدگاه های مدیران ستادی و بررسی برنامه های در دست اقدام مراکز استان ها در بخش های مختلف ادبیات پایداری از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام، معرفی و بازدید از مکان های مختلف شهر آبادان که در طول دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان این دیار در آن به ثبت رسیده، مراسم شب خاطره و رونمایی از کتاب تیمار غریبان از خاطرات سکینه محمدی به قلم خانم کاشانی به عنوان برخی از برنامه های پیش بینی شده در این نشست سه روزه نام برد.

کد خبر 4162112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha