۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶

بختیار رحمانی:

زمین ورزشگاه دستگردی افتضاح بود/ باید از دایی تقدیر می کردم

زمین ورزشگاه دستگردی افتضاح بود/ باید از دایی تقدیر می کردم

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فوتبال ما فقط ادعای حرفه‌ای بودن دارد و این زمین افتضاح دستجردی نشان می‌دهد که همه امکانات ما حرفه ای نیست.

به گزارش خبرنگار مهر بختیار رحمانی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سایپای تهران در ورزشگاه شهید دستگردی گفت: متأسفانه همانند بازی با استقلال باز هم موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی تأکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های زیادی هم داشتیم اما متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم اما سایپا از چند موقعیتی که داشت یک موقعیت خود را به گل تبدیل کرد و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد.

هافبک پیکان تهران با انتقاد از زمین چمن شهید دستگردی اظهار داشت: کیفیت زمین افتضاح بود ما فقط اسم حرفه ای بودن را یدک می کشیم. متأسفانه باید بگویم زمین چمن شهر سرپل ذهاب که زلزله آمده از اینجا وضعیت بهتری دارد و نمی توان در این زمین بازی کرد. پس نباید اسم فوتبال حرفه ای را بیاوریم.

بختیاری با انتقاد از داور دیدار هم تأکید کرد: آقای سیدعلی عملکرد خوبی نداشت و من در اواسط بازی هم به او  اشاره ای کردم ولی متأسفانه نمی شود در این خصوص حرف زد و باید تابع تصمیمات داور بود.

وی در پاسخ به این سوال که این روند تساوی و شکست های پیکان چه زمانی به پایان می رسد گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما جزو تیم های بالای جدول هستیم اگرچه در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب نکردیم اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم روند پیکان بهتر خواهد شد.

هافبک پیکان تهران در پایان و در خصوص تقدیر از علی دایی تصریح کرد: وظیفه من بود از سرمربی سایپا به خاطر زحماتی که برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه کرده بود تشکر کنم و از همین جا از تمام کسانی که مردم سرپل ذهاب را یاری کردند تشکر کنم.

کد خبر 4164372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha