۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دفاع از ارزش‌ها توسط مدافعان حرم/هدایت سیاسی جامعه وظیفه معلم است

دفاع از ارزش‌ها توسط مدافعان حرم/هدایت سیاسی جامعه وظیفه معلم است

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مدافعان حرم در حقیقت مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در مراسم تجلیل از مدافعان حرم فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: مدافعان حرم در حقیقت مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم از اسلامیت و انسانیت دفاع کرده‌اند و دفاع آن‌ها تنها دفاع از حرم یا مرزهای جغرافیایی  نیست.

افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون مدافعان حرم است

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد به ترفندهای دشمنان اسلام علیه مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی سخیف و نابخردانه بیت‌المقدس را که نماد اسلام و مسلمانان جهان، نخستین قبله‌گاه اسلامی و زادگاه پیامبران بزرگ الهی است را به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام می‌کنند و به ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان پشت می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی با اعلام انزجار از این توطئه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به مرحله کمال رسیده است و اقدامات دشمنان که زنجیره‌ای از توطئه‌ها علیه ایران است مسئولیت و رسالت ما را بسیار سنگین می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ما امروز به‌اندازه‌ای قدرت و اقتدار دارند که این توطئه‌ها خودبه‌خود  خنثی می‌شود.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد به اقدامات تجزیه‌طلبانه در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران توانست تا این توطئه‌ها را در نطفه خنثی کند.

آیت‌الله میرعمادی بخشی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون مدافعان حرم عنوان کرد و گفت: به‌عنوان یک ایرانی مسلمان باید قدردان این اقتدار و تلاش رزمندگان اسلام باشیم.

بصیرت بخشی و هدایت سیاسی وظیفه معلمان انقلابی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه معلمان را هدایت جامعه به‌سوی کمال عنوان کرد و اضافه کرد: معلمان باید دانش‌آموزان را در مسیر و طریق هدایت الهی قرار دهند.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد هدایت تکوینی را متعلق به همه انسان‌ها برشمرد و ادامه داد: همه انسان‌ها فارغ از دیدگاه، اندیشه و اعتقادی که دارند در مسیر هدایت الهی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن، همه موجودات هم از هدایت تکوینی برخوردار می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه معلم را هدایت جامعه به‌سوی کمال عنوان کرد و افزود: معلم باید دانش‌آموز را در مسیر طریق هدایت قرار دهد.

وی بصیرت بخشی و هدایت سیاسی را وظیفه معلمان انقلابی برشمرد و ادامه  داد: معلم رسالت هدایت سیاسی دانش‌آموزان را بر عهده دارد و باید آینده‌نگری را به آن‌ها آموزش دهد.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بصیرت بخشی و بصیرت شناسی را ازجمله تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید دشمن را به نسل جوان معرفی کرد و آن‌ها را در برابر ترفندها و توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

کد خبر 4171733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha