۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

باشگاه های خصوصی تنیس روی میز در مشهد راه اندازی می شود

باشگاه های خصوصی تنیس روی میز در مشهد راه اندازی می شود

مشهد- رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی باشگاه های تنیس روی میز در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد قارداشی ظهر پنجشنبه در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اظهار کرد: هیات تنیس روی میز خرسان رضوی توانسته با وجود محدودیت های سخت افزاری باز هم در بین برترین هیات های استانی باشد.

وی افزود: خوشحالم که در خراسان رضوی شهرستان ها  هم کم و بیش در حوزه تنیس روی میز فعال هستند اما انتظارم در این حوزه بیشتر است. در حوزه بانوان خراسان رضوی شرایط خوبی دارد و ورزشکاران خوبی را به عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده است اما قطعا می توان از این استان بازهم ورزشکاران با ارزشی مانند مهشید اشتری به کشور معرفی کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور  ادامه داد: مجمع عمومی سالیانه فرصت مناسبی برای بررسی شرایط است. خوشبختانه از زمان حضور آقای مستحقی راد در هیات تنیس روی میز استان خراسان رضوی ورزشکاران رشد ۳۰ درصدی داشته اند اما این استان هنوز نسبت به سایر استان های مشابه در حوزه ورزشکاران سازمان یافته تنیس روی میز عقب است.

وی خاطرنشان کرد: کار مشارکتی و جمعی همواره نتیجه خوبی دارد که خوشبختانه آقای مستحقی راد به این موارد توجه ویژه دارد و مشارکت خوب خانواده تنیس روی میز را جذب کرده است. همچنین باید از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای توجه به این رشته تشکر کرد.

قارداشی عنوان کرد: فدراسیون تنیس روی میز توجه ویژه ای به آمادگی ورزشکاران و تمرینات منظم آن ها دارد و در همین راستا اردو های منظمی را برای ملی پوشان برنامه ریزی می کنیم که در این حوزه استان خراسان رضوی به معنای واقعی کمک حال فدراسیون است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: شرایط مالی بسیار سخت است اما در همین شرایط هم با برنامه ریزی و کار اصولی می توان موفق بود.فدراسیون در تمامی زمینه ها برای جذب منابع وارد شده و به طور مثال در بخش پخش زنده تلویزیونی توانسته درآمد خوبی برای فدراسیون جذب کند. یکی دیگر از حوزه های درآمد زا برگزاری دوره ها و مسابقات توسط هیات در ارگان ها و شهرستان ها و مشارکت بیشتر خانواده ها است همچنین از هیات خراسان رضوی انتظار دارم تا در کلانشهر مشهد و شهرستان های خراسان رضوی بستر را برای راه اندازی باشگاه های خصوصی تنیس روی میز فراهم کند.

وی تصریح کرد: مدال آوری تاثیر بسیاری در جایگاه ما در جامعه و وزارت ورزش و جوانان دارد از تمامی همکارانم در هیات خراسان رضوی تقاضا دارم که به ظرفیت ها و استعدادهای این رشته در تمامی نقاط استان توجه کند.

قارداشی تاکید کرد: سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه از شهرستان های مستعد خراسان رضوی هستند که می توانند با حمایت هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان به حوزه باشگاه داری وارد شوند.

کد خبر 4178792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha