۱۰ دی ۱۳۹۶، ۷:۵۹

علی آبادی در گفتگو با مهر:

علیزاده باید پاسخ اعتماد شورای فنی را بدهد

علیزاده باید پاسخ اعتماد شورای فنی را بدهد

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: سرمربی جدید تیم نوجوانان باید در مسئولیت حساس اخیر خود، پاسخ اعتماد متولیان کشتی را بدهد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرشاد علیزاده بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم کشتی فرنگی نوجوانان بود، اظهار داشت: علیزاده در طول دوران حضورش به عنوان ملی پوش در رده های مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توانست عناوین و تجارب ارزشمندی کسب کند و حالا نوبت اوست که این تجربیات و داشته های فنی را به نسل جدید منتقل کند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه او سالها در کنار مربیان بزرگ و موفقی به عنوان کشتی گیر و حتی مربی کار کرده و دوره های مختلفی را هم پشت سر گذاشته است. در نتیجه حفظ چنین نیروهای جوان و با انگیزه ای در عرصه مربیگری واقعا لازم و تاثیرگذار است.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ افزود: علیزاده با اعتماد و نظر مدیر فنی تیم های ملی و همچنین تایید شورای فنی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان انتخاب شد و حالا نوبت اوست که با عملکرد و رفتار حرفه ای خود پاسخ این اعتماد را بدهد. علیزاده نباید فراموش کند که رسیدن به موفقیت بدون تلاش و کوشش و همدلی بدست نمی آید و در واقع باید در این راه با دل و جان کار کند.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان گفت: تمام دغدغه شورای فنی و متولیان فدراسیون کشتی، رونق گرفتن این رشته و ادامه روند موفق اخیر است که خوشبختانه تا به امروز شاهد این حرکت پویا و رو به جلو بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی هفته گذشته با صدور حکمی، فرشاد علیزاده را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان معرفی کرد. این سرمربی جوان، مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۰۹ دانمارک، مدال طلای رقابتهای ۲۰۰۹ آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را در کارنامه دارد.

کد مطلب 4186782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha