برنامه ریزی برای ۹۰ هزار فرصت شغلی؛

تامین زیرساختهای مهارتی بخش فناوری اطلاعات آغاز شد

تامین زیرساختهای مهارتی بخش فناوری اطلاعات آغاز شد

وزیر ارتباطات، با انتصاب مجری تامین زیرساختهای آموزش مهارتی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی برای ایجاد ۹۰ هزار فرصت شغلی در این حوزه را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی وحید یزدانیان رئیس دانشکده پست و مخابرات را به عنوان مجری تامین زیر ساختهای آموزش مهارتی بخش ICT در راستای طرح توسعه اشتغال فراگیر در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (محتوا، شبکه و زیر ساخت) با هدف ایجاد ۹۰هزار فرصت شغلی منصوب کرد.

در حکم انتصاب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مجری تامین زیر ساختهای آموزش مهارتی بخش آمده است: 

 ضروری است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاههای تابعه وزارت و سایر دستگاههای اجرایی در سطح ملی و استانی اقدامات ذیل بعمل آید:

۱- تامین زیر ساختهای آموزش مهارتی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کلیه ذی نفعان طرح توسعه اشتغال فراگیر متناسب با نیازهای هر استان .

۲- استفاده حداکثری از توان بخش غیر دولتی و خصوصی جهت ارائه آموزش های مهارتی و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و منابع موجود دستگاه های اجرایی استانی در راستای توسعه کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۳- همکاری در اجرای کلیه وظایف محوله مندرج در «برنامه اشتغال فراگیر» مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ( ابلاغی طی نامه شماره ۳۷۵۹۷ مورخ ۱۳۹۶/۳/۳۱ معاون اول رئیس جمهور) با استفاده از ظرفیت بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۴- ارسال گزارش ماهانه اقدامات به عمل آمده در چارچوب سیستم ارزیابی، پایش و ارزشیابی برنامه اشتغال فراگیر به کارگروه ملی تخصصی مدیریت و راهبری توسعه اشتغال پایدار.

کد خبر 4194401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha