۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

افزایش کیفیت تولید و رشد صادرات غیرنفتی مورد توجه قرار گیرد

افزایش کیفیت تولید و رشد صادرات غیرنفتی مورد توجه قرار گیرد

اراک- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: افزایش کیفیت تولید و رشد صادرات غیرنفتی از مهمترین مولفه هایی است که باید در راستای حل مشکلات اقتصادی، از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، محمدرضا منصوری اظهار داشت: از جمله مشکلات کنونی کشور، ضعف نظارت و پایین بودن بهره وری است و پروژه های بسیاری نیمه تمام مانده اند که باید به اتمام برسند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت صادرات در راستای رفع مشکلات اقتصادی و کمک به اقتصاد کشور ضروری است.

منصوری بیان کرد: توجه به تجدیدناپذیر بودن ذخایر نفتی بسیار مهم است چرا که در صورت تمام شدن این منابع و وابسته بودن به آن با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد، به ویژه اینکه اگر نفت نباشد محصولات پتروشیمی نیز تولید نخواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مشکلات معیشتی جامعه از مشکلاتی است که باید رفع شود و تقویت صنایع و بخش های تولیدی، افزایش کیفیت تولیدات و صادرات محور بودن تولید می تواند به افزایش درآمدهای کشور و در نتیجه افزایش درآمد افراد و در نهایت توسعه رفاه بیانجامد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم تعامل دولت و مردم، با هدف رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

کد خبر 4197417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha