۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

صنعت برق در استان زنجان زیر ساخت قوی دارد

صنعت برق در استان زنجان زیر ساخت قوی دارد

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: طی چهارسال گذشته در بخش توزیع برق بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق استان زنجان، افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تسهیلات ویژه‌ای برای مشترکین برق ۵ آمپر و انشعاب‌های برق فرعی که قصد دارند آمپراژ برق خود را به ۲۵ یا ۳۲ آمپر افزایش دهند ارائه خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این طرح ۱۱ هزار مشترک برق ۵ آمپری در بافت‌های قدیمی استان و بازار زنجان تسهیلات تبدیل آمپراژ ۲۵ و ۳۲ آمپر تک فاز با اقساط چهار الی ۱۲ ماهه مساوی ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: مشترکین برق می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و امور اجرایی محل سکونت خود از تسهیلات طرح یادشده بهره‌مند شوند.

علیزاده ابراز کرد: مشترکینی که دارای برق فرعی هستند شامل این طرح بوده و در بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند نسبت به خرید انشعاب برق ۲۵ و ۳۲ آمپر تک فاز اقدام کنند.

وی افزود: این شرکت هم‌اکنون با ۵۴۶ مگاوات پیک‌بار و بیش از ۴۲۰ هزار مشترک و تعداد ۹ هزار و ۲۶۹ دستگاه پست هوایی و زمینی باقدرتی معادل هزار و ۴۴۸ مگا ولت‌آمپر نزدیک به ۱۴ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف و فشار متوسط فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان به زیرساخت بسیار قوی صنعت برق در استان  زنجان اشاره کرد و گفت: در بخش توزیع برق و در چهار سال گذشته بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف تأمین برق مراکز، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر و توسعه روستایی ۱۰۰ درصد جذب و سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

کد خبر 4206557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha