۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲

رزرو هتل برای سفرهای نوروزی با کمترین هزینه

رزرو هتل برای سفرهای نوروزی با کمترین هزینه

کم کم به پایان سال و تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم، از آنجاکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سفر است، اکثر ترجیح می‌دهیم چند روزی هم که شده به سفر رفته تا سال جدید را با انرژی آغاز کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برنامه‌ریزی برای سفر فرایندی زمان‌بر و دشوار است که شامل انتخاب مقصد، رزرو هتل، خرید بلیط و ... می‌شود؛ اما در عصر دیجیتال برای این مسائل نیز راه حل ساده و در عین حال کارآمدی وجود دارد.

در چند سال اخیر کسب و کارهای اینترنتی در تمام حوزه‌های زندگی از درخواست خودرو تا فروش مواد غذایی وارده شده‌ و عملکرد موفقیت آمیزی را نیز به نمایش گذاشته‌اند. یکی از این حوزه های فعالیت این کسب و کارها، گردشگری است، در همین راستا طی چند سال گذشته شاهد ظهور وب‌سایت‌هایی در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بوده‌ایم؛ بنابراین کافی‌است به یکی از وب‌سایت‌های معتبر رزرو اینترنتی هتل سری بزنید.

بعضی از این وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری مانند سایت رزرو هتل جااینجاس علاوه بر رزرو آنلاین هتل، خدمات برنامه ریزی و مشاوره سفر را نیز ارائه می‌دهند و به این ترتیب دغدغه‌ای برای مسافران باقی نمی‌ گذارند و در هر زمان و هر جا می‌توانید مقدمات سفر خود را مهیا کنید.

خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره سفر رایگان

جااینجاس منبع جامعی از اطلاعات تمام هتل های سراسر کشور از جمله تصاویر، خدمات رفاهی، قیمت‌ها و ... را فراهم کرده تا مسافران به سهولت بتوانند هتل مورد نظر خود برای سفر را انتخاب کنند و از تخفیفات درخور توجه این سامانه نیز هنگام رزرو هتل بهره‌مند شوند.

اما اگر در انتخاب مقصد سفر دچار تردید شده اید یا نتوانستید برای رزرو هتل تصمیم قطعی بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید تماس با تیم مشاوره و برنامه ریزی سفر جااینجاس است از آنجا که این سامانه رزرو هتل آنلاین از هتل های پنج ستاره و لوکسی مثل هتل ترنج کیش و هتل استقلال تهران گرفته تا هتل‌هایی با قیمتی مقرون به صرفه مانند هتل ارم کیش و حتی اقامتگاه‌های بومگردی را تحت پوشش قرار داده است، لذا کارشناسان تیم مشاوره می‌توانند با توجه به بودجه شما برای سفر و انتظاراتی که دارید، از سفری زیارتی-سیاحتی تا اقامتی در دل صخره‌ها را برای‌تان فراهم کنند.

رزرو آنلاین هتل و دریافت واچر آنی

همچنین جااینجاس این امکان را برای مسافران فراهم کرده است که در کوتاهترین زمان ممکن و بطور صد درصد آنلاین هتل رزرو کرده و واچر (تائیدیه رزرو) آنی دریافت کنند؛ به این ترتیب حتی اگر در سفر بودید و تصمیم گرفتید مدت سفر را افزایش دهید یا به شهر دیگری نیز سفر کنید، جای نگرانی نیست!

برای مشاهده اقامتگاه‌های هر شهر فقط کافی‌است به وب‌سایت جااینجاس بروید و شهر مقصد را انتخاب کنید، در ادامه تمام اقامتگاه‌های شهر مورد نظر از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی برای شما نمایش داده شود، به این ترتیب با مقایسه اطلاعات اقامتگاه‌های فوق می‌توانند هتل مورد نظر خود را انتخاب و در همان لحظه رزرو کنید؛ تمامی مراحل رزرو بطور آنلاین انجام شده و بلافاصله پس از دریافت تائیدیه رزرو می‌توانید به هتل مراجعه کرده و از اقامت خود لذت ببرید.

علاوه بر آنکه تمام خدمات این سامانه بطور ۲۴ ساعته در دسترسی مسافران قرار دارد، تیم فروش و پشتیبانی جااینجاس نیز در تمام طول شبانه روز از ابتدای فرایند رزرو هتل تا آخرین روز سفر آماده پاسخگویی به سوالات شما است تا ساده و مطمئن بهترین تجربه رزرو اینترنتی هتل خود را داشته باشید.

کد خبر 4214113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha