۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۳۸

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

بودجه‌ای برای اشتغال در کشور وجود ندارد

بودجه‌ای برای اشتغال در کشور وجود ندارد

زنجان-نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ای برای اشتغال در کشور وجود ندارد، تأکید کرد: اولویت امروز کشور باید حمایت و جذب سرمایه‌گذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عزیزی ظهر پنجشنبه در همایش فجر انقلاب اسلامی که در شهر هیدج برگزار شد، بابیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، روند توسعه را در بخش‌های مختلف تسریع می‌بخشد، افزود: یکی از اولویت‌های امروز برای ایجاد اشتغال، تمرکز بر روی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، به همین خاطر باید تلاش کنیم تا با تمرکز بر روی سرمایه‌گذاری‌هایی که در بخش خصوصی انجام می‌شود، مشکلات حوزه اشتغال را رفع کنیم.

وی با یادآوری اینکه آنچه که امروز بیش از همه‌چیز باعث کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود، بحث بروکراسی اداری در راستای صدور مجوزها لازم است، ادامه داد: امروز کشور در حوزه اقتصادی، نیازمند مدیران کارآمد است، مدیرانی که بتوانند در این عرصه بهترین و کارآمدترین تصمیمات را در راستای رونق اقتصادی کشور اتخاذ کنند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فربه شده و در حال حاضر  ۹۵ درصد بودجه کشور صرف حقوق کارکنان دولت می‌شود. 

عزیزی بابیان اینکه  بودجه ای برای اشتغال در کشور وجود ندارد، ابراز کرد: باید در زمینه سرمایه‌گذاری تلاش بیشتری شود و دولت نمی‌تواند پولی برای اشتغال در نظر بگیرد، چراکه پولی وجود ندارد.

وی افزود: استانداران و فرمانداران رئیس‌جمهور استان و شهرستان هستند و برای سرمایه‌گذاری در استان باید مدیریت  لازم را بکنند.

کد خبر 4216358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha