قاووق: به شورای امنیت و اتحادیه عرب برای حمایت لبنان توجه نداریم

قاووق: به شورای امنیت و اتحادیه عرب برای حمایت لبنان توجه نداریم

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: لبنان به شورای امنیت و اتحادیه عرب و طوفان قاطعیت برای حمایت از حاکمیت و ثروت نفتی لبنان دل نمی بندد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: لبنان امروز با تعدی واقعی به ثروت نفتی اش روبرو است. حمایت از این ثروت موضوع ملی است که هیچ کوتاهی و امتیاز دهی قابل قبول نیست و این فراتر از موضوعات انتخاباتی و حساسیت ها و اختلافات داخلی است.

وی افزود: لبنان به شورای امنیت و اتحادیه عرب و طوفان قاطعیت برای حمایت از حاکمیت و ثروت نفتی لبنان دل نمی بندد. مقاومت به همه وظایف ملی خود و تکامل میان آن و ارتش لبنان واقف است.

قاووق تاکید کرد: اسرائیل هزاران محاسبه قبل از هر گونه تعدی می کند. لبنان مقاومت و ارتش همان لبنان قوی است که بازدارندگی در برابر اسرائیل ایجاد می کند. تکامل میان ارتش و مقاومت قدرت لبنان است. قدرت مقاومت که با وجود خواست دشمنان افزایش پیدا کرده حامی لبنان است و با معادله مقاومت می توانیم از ثروت نفتی و سلب حقوق مان از جانب دشمن صهیونیست حمایت کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: به اسرائیل می گوییم که لبنانی ها بر وحدت ملی و مقاومت در برابر هر تجاوز آنها یکپارچه تاکید دارند. با روحیه حفظ ثبات و حمایت از وحدت ملی وارد انتخابات پارلمانی می شویم.

وی افزود: حزب الله از طریق ائتلاف با جنبش امل به دنبال تحقق اکثریت پارلمانی نیست اما سفارت های آمریکا، عربستان و امارات سر وصدا راه انداخته اند که حزب الله به دنبال سیطره بر اکثریت پارلمان است و هدف آنها تحریک لبنانی ها علیه یکدیگر است.

کد خبر 4219176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha