۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴

سرپرست اداره کل ارتباطات شهرداری کرج:

مدیریت شهری از انتقاد سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کند

مدیریت شهری از انتقاد سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کند

کرج - سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با اشاره به اینکه نگاه مدیریت شهری به سمت شفاف‌سازی است، گفت: مدیریت شهری از انتقادات سازنده استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا موسوی در اولین نشست هم‌اندیشی رسانه‌های غیر مکتوب استان که عصر سه‌شنبه در شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت شهر، اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری به سمت شفاف‌سازی است.

وی با تأکید بر اینکه شعار مدیریت شهری کرج شهروند پرسشگر مدیریت شهری پاسخگو است، گفت: به تعریف از شهرداری اعتقادی نداریم و معتقدیم باید عملکرد مدیریت شهری نقد شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج رسانه به انتقاد زنده است، گفت: از انتقادات سازنده رسانه‌های استان استقبال می‌کنیم و معتقدیم رسانه‌ها می‌توانند بهترین راهکار را ارائه کنند.

موسوی با تأکید بر اینکه زمینه اعتماد شهروندان به مدیریت شهری باید بیش از گذشته فراهم شود، گفت: در صورت تحقق این مهم هزینه نگهداری شهر پایین آمده و شاهد ارائه بهترین خدمات خواهیم بود.

وی بابیان اینکه در خصوص اعتمادسازی میان شهروندان و مدیریت شهری نقش رسانه‌ها غیرقابل‌انکار است، گفت: رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند یاری گر مدیریت شهری باشند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با اشاره به اینکه از ایده‌های اهالی رسانه درباره مسائل شهری استقبال می‌کنیم، گفت: تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است برای مثال آلودگی کلان‌شهر کرج بر کسی پوشیده نیست، رسانه‌ها در ایجاد حساسیت شهروندان برای استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌تواند نقش پررنگی را ایفا کنند.

موسوی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در هر سازمانی، گفت: این مهم در دستور کار اداره کل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرج قرار دارد. برای تحقق این مهم از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌شود.

وی در پایان‌بر پاسخگو بودن مدیران شهرداری تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ارتباط دوسویه مدیران شهرداری با رسانه‌ها برقرار باشد.

در این جلسه مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز و کرج حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل شهری پرداختند.

کد خبر 4227336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha