۱ دی ۱۳۸۵، ۱۶:۱۷

جعفری "از نفس افتاده" را کلید زد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "از نفس افتاده" صبح امروز جمعه اول دی‌ماه به کارگردانی قاسم جعفری در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه "از نفس افتاده" به تهیه کنندگی صدیقه صحت برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود. داستان این مجموعه در سال 1355 می گذرد و قصه عشق آرش و سپیده را روایت می کند که پس از سال ها دوری در حادثه ای خونین همدیگر را می یابند و برای رسیدن به هم تلاش می کنند، اما سرنوشت مسیر دیگری برای آنان رقم می زند.

مجموعه "از نفس افتاده" دهه فجر امسال از شبکه یک پخش می شود. در این سریال بازیگرانی چون اشکان خطیبی، خاطره حاتمی، محسن زهتاب، زهره فکور صبور، عزت اله جامعی، شیرین بینا، علیرضا نورایی، آتوسا راستی، فرهاد تجویدی، حسن اسدی، نورالدین جوادیان، صدار سیدقاسمی، فرزاد مسرور، نوژن رمضانی، بابک قادری و ... به ایفای نقش می پردازند.

علیرضا کاظمی پور و سیدجلال الدین دری نویسندگان، هوشنگ غفوری مدیر تصویربرداری، شهرام باباپور مدیرتولید و برنامه ریز، محمد امامی صدابردار، حمید سیفی تدوین، احسان خواجه امیری موسیقی، فروزان جلیلی فر طراح هنری، منیژه حاتم آبادی طراح گریم، محمود معظمی دستیار اول کارگردان، بهاره طاهره آذر صداگذار و میکس و فرامرز روشنایی مدیر روابط عمومی با این پروژه همکاری دارند.

کد خبر 425047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha