۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۳۹

در سال ۹۶؛

۶۰ دانشگاه دارای نظام ایمنی، بهداشت و سلامت شدند

۶۰ دانشگاه دارای نظام ایمنی، بهداشت و سلامت شدند

براساس آمارهای موجود تعداد ۶۰ دانشگاه کشور دارای نظام ایمنی، سلامت و بهداشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام معاونت پژوهشی وزارت علوم طی سال جاری موضوع نظام HSE مورد توجه بود که تعداد ۶۰ دانشگاه اقدام به ایجاد نظام ایمنی، سلامت و بهداشت کردند.

این درحالی است که در سال ۹۲ تنها ۱۲ دانشگاه نظام ایمنی، سلامت و بهداشت را اجرایی می کردند.

در سال ۹۴ این رقم به ۵۳ دانشگاه افزایش یافت و در سال ۹۶ نیز این تعداد به ۶۰ دانشگاه رسید.

کد مطلب 4255181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha