طی بخشنامه ای اعلام شد؛

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های دولتی

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های دولتی

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به دستگاههای دولتی، ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاههای دولتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری،  رضا جواهری، رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی را ممنوع اعلام کرده است.

در متن این بخشنامه آمده است: «به استناد بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، باید کلیه نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی هرگونه تبلیغات خود در محیط پیام رسان های اجتماعی را صرفا از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی که به صورت رسمی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود انجام دهند. بدیهی است هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری کماکان ممنوع است.»

کد خبر 4274548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد رضا حسینی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      1 0
      قوه مجریه با این تصمیمات بیشترخودش را مسخره کرده. اکثروزارتخانه ها ومدیرانشان از تلگرام برای اطلاع رسانی استفاده می کنند در حالی که سال پیش در بند 7 و 11 سیاستها و اقدامات ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی ممنوع شدند.
    • s.gh IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      0 1
      ای کاش دولت تورم و رکود و بیکاری جوانان را ممنوع می کرد. پیگیری مشکلاتی که ما داریم در قبال مسئله استفاده از تلگرام و پیام رسانهای خارجی خیلی خیلی مهمتره.
    • احسان ق IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      0 1
      واسه من جالبه که یعنی مشکل کشور ما صرفا تلگرامه؟ یعنی همه چیز گل و بلبله الا شبکه های اجتماعی؟ نرخ ریال نسبت به دلار عالیه، نرخ طلا بسیار مناسبه، بازار مسکن کاملا پویاست؟!
    • ****** IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      1 0
      ای کاش، حاج آقا عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین هم به تبعیت از فرمان رهبری، ورود همه کالاهای چینی رو یک باره قطع می کرد!! ای کاش
    • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
      1 0
      بیام رسان خارجی در خدمت اهداف بیگان قرار میگرد وضع و اوضاع کشور را خراب می کند. حذفش تصمیم درستی است