۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲

محبوبه نجف خانی با ترجمه های تازه اش به نمایشگاه کتاب می آید

محبوبه نجف خانی با ترجمه های تازه اش به نمایشگاه کتاب می آید

مجموعه«جودی و دوستان» و «۱۳۳ داستان دوست داشتنی دنیا» تنها دو عنوان از ترجمه های محبوبه نجف خانی هستند که در کنار برگردان های دیگر او در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می شود.

محبوبه نجف خانی در گفتگو با خبرنگار مهر از ترجمه های تازه خود خبر داد و افزود: مجموعه ۵ جلدی رنگی با عنوان اصلی «جودی و دوستان»، نوشته مگان مک دونالد و تصویرگری اِروین مادرید از سوی نشر افق منتشر شده؛  این مجموعه در هر جلد به ماجرای یکی از دوستان جودی می­ پردازد و «فرانک پِرل در مسابقه­ جنجالی شیرینی­ پزی،  راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز، اِیمی نِیمی در خبرهای داغ، جودی دمدمی در دردسرحیوان­ های خانگی  و استینک دمدمی در سوپر تُندر» عناوین مختلف آن هستند.

  همچنین جلد  چهارم از مجموعه رنگی «جودی و استینک» با عنوان «جناغ آرزوها» و با تصویرگری پیتر اچ. رینولدز و جلد دوازدهم مجموعه اصلی جودی دمدمی با عنوان «فهرست آرزوها» نیز از سوی نشر افق منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می شود.

کتاب تصویری و رنگی» ۱۳۳ داستان دوست داشتنی دنیا»  که مجموعه ­ای است از داستان­  ها و قصه­ ها و اسطوره­ های معروف جهان هم از سوی نشر زعفران منتشر شده. این مجموعه به دو صورت تک جلدی نفیس و  ۶ جلدی به ترتیب حروف الفبا منتشر می ­شود تا مخاطبان بتوانند به آسانی داستان های مورد نظرشان را پیدا کنند. در این مجموعه، علاوه‌بر قصه‌هایی از برادران گریم و اندرسن و اسکار وایلد، چند اسطوره هم گنجانده شده‌است. اسطوره‌هایی که برای مخاطب ایرانی، شناخته شده نیستند و می‌تواند جذاب و خواندنی باشند.

همچنین کتاب های «خرس یا اردک»  نویسنده و تصویرگر کتی هادسِن، «دوست های جون جونی» نویسنده و تصویرگر جِین چَپمَن، «دعوای دوست های صمیمی»   نویسنده فرانسِس ایتانی، تصویرگر جِنِوییِو دِسپِر، «چمدان شگفت انگیز هاپو» نویسنده تریسی کُردِرُی، تصویرگر رزالیند بِردشاو، «من خوابم نمی آید» نویسنده و تصویرگر جِین چَپمن، «فقط یک داستان دیگر» نویسنده تریسی کَردِرُی و تصویرگر آلیسِن اِجسِن، «موش پستچی نویسنده و تصویرگر ماریان دوبوک و «آدم کوچولوی جدید» نویسنده و تصویرگر لورن چایلد از سوی نشر زعفران منتشر شده اند که در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می شوند.  

  

کد خبر 4285746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha