۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۳۰

شهردار دماوند:

شهرداری دماوند به عنوان برترین شهرداری استان تهران انتخاب شد

شهرداری دماوند به عنوان برترین شهرداری استان تهران انتخاب شد

دماوند- شهردار دماوند از کسب عنوان شهرداری برتر این شهرداری در ۳ حوزه امور اداری و کار گزینی، قراردادها، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استان تهران خبر داد.

عباس صفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:‌ شهرداری دماوند همواره با تلاش و برنامه‌ریزی مدون در برنامه های عمرانی، خدماتی و رفاهی توانسته است اقدامات مناسبی را به شهروندان ارائه کند.

صفری بیان داشت: درهمایش شهرداران استان تهران، شهرداری دماوند به عنوان شهرداری برتر در سه حوزه امور اداری و کار گزینی، قراردادها، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک در بین شهرداری‌های استان تهران انتخاب شد.

شهردار دماوند به دلایل این انتخاب اشاره کرد و افزود: کسب این مقام با توجه به ارزیابی‌های سال ۹۵ و ثمره نتایج کارگروه کارشناسان حوزه معاونت امور عمرانی استانداری تهران در اجرای الگوی ارائه شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور صورت پذیرفته و بر همین اساس شهرداری دماوند به عنوان شهرداری برتر در حوزه های امور اداری و کار گزینی، قرارداده، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک در بین شهرداری‌های استان تهران انتخاب شده است.

صفری کسب این موفقیت را بسیار ارزشمند دانست و افزود: بدون شک تمام واحدهای شهرداری دماوند عزم خود را جزم کرده‌اند تا با همه توان در خدمت شهروندان باشند و امیدوارم در سال‌های آینده نیز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی به مدیران این واحد ها و همکاران خود به جهت کسب این مقام ارزشمند تبریک گفت و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 4297412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha