۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

فریادهایی برای رهایی فلسطین

مشت‌ گره‌کرده آزادی خواهان بر پیکر اسرائیل؛ ای قدس سحر نزدیک است

مشت‌ گره‌کرده آزادی خواهان بر پیکر اسرائیل؛ ای قدس سحر نزدیک است

خرم‌آباد- خیابان‌ها در سراسر لرستان میدان حضور آزادی‌خواهانی شده که با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای بلند، نفس‌های آخر اشغالگران قدس را می‌گیرند.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: مشت های گره شده یک به یک بالا می آیند و فریاد ها به پا می خیزد، فریادی از اعماق وجود آزادی خواهان برای رهایی سرزمین فلسطین.

فریادها از سراسر جهان به گوش می رسد، از قلب اروپا و آمریکا گرفته تا همین کوچه ها و محلات شهرهای خودمان. آزادی ملت مسلمان فلسطین که سال هاست سرزمین شان اشغال شده، فریاد مشترک بشریت است.

امروز روزی برای رهایی یک ملت است، روزی برای وارد شدن مشت های محکم آزادی خواهان بر پیکر خون آشامی به نام رژیم صهیونیستی، روزی برای حامی مظلومان بودن.

«فلسطین پاره تن اسلام است» و امروز ایرانیان برای رهایی ملت فلسطین به خیابان ها آمده اند، حضور خودجوش است و گرمای هوا و تیغ آفتاب هم نمی تواند مانع از حضور روزه داران در خیابان های شهر شود.

جمعیت مردم خرم آباد از میدان شهدای این شهر حرکت را آغاز می کند و خروش این مردم ولایتمدار به خیابان های اسد آبادی و مصلای الغدیر می رسد.

به حضور پرشور مردم شهر که نگاه می کنم، ابیاتی از یک شعر در ذهنم نقش می بندد...

«ای قدس! ظهور مُنتَظر نزدیک است

خورشید دمیده و سحر نزدیک است

در سنگر انتفاضه پا بر جا باش

یک سنگ دگر بزن، ظفر نزدیک است»

مردی در میان جمعیت با خبرنگاران مصاحبه می کند و جمعی از مردم حاضر در راهپیمایی نیز گرد او جمع شده اند؛ از حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس می گوید، «اسرائیل بداند ملت ایران حامی مردم مظلوم فلسطین است»؛ محکم می گوید و مردم در تایید صحبت هایش الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

به سراغ زنی می روم که کودک خود را نیز همراه آورده و آزادی ملت مسلمان فلسطین را فریاد می زند؛ از انگیزه اش برای حضور در این راهپیمایی می پرسم و می گوید به فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای آمده است، می گوید وظیفه مسلمانی اش را به جا می آورد؛ کمی فکر می کند و ادامه می دهد « تا جان در بدن داریم مدافع اسلام و قرآن هستیم،  دست از اسلام برنمیداریم»

در میان جمعیت مردی را می بینم که پلاکارد دست نوشته ای را با خود آورده و «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را بر روی آن حک کرده است.

مشت های خود را گره کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهد، به گفت و گوی با او می پردازم و می گوید «به گفته رهبر انقلاب، در ۲۵ سال آینده خبری از اسرائیل نیست»

صحبت های خود را اینگونه ادامه می دهد: «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»  قطعا اسرائیل نابود می شود...

 

کد خبر 4315261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha