۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۵۵

سرپرست دانشگاه سمنان:

فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سمنان درزمینهٔ دفاع مقدس گسترش می‌یابد

فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سمنان درزمینهٔ دفاع مقدس گسترش می‌یابد

سمنان- سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در حوزه فرهنگی، گفت: فعالیت‌های فرهنگی این مرکز علمی در زمینهٔ دفاع مقدس گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصیری در دیدار بعدازظهر سه‌شنبه خود با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان، از آمادگی این دانشگاه برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سمنان درزمینهٔ دفاع مقدس خبر داد و تأکید کرد: همراهی دانشگاه و بنیاد می‌تواند نتایج خوبی را درزمینهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رقم بزند.

وی بابیان اینکه دانشگاه سمنان ظرفیت‌های خوبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دارد، تأکید کرد: یکی از این ظرفیت‌ها وجود جوانان مستعد است که در راستای تولیدات حوزه دفاع مقدس درزمینهٔ فرهنگی و هنری می‌توانند اثرگذار باشند.

دفاع مقدس در دانشگاه سمنان تدریس می‌شود

سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به ظرفیت‌های خوب این دانشگاه در حوزه انقلاب و دفاع مقدس، گفت: مستندسازی و ماندگاری خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و یادآوری و بازگویی ارزش‌های آن دوران برای نسل جوان نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و همراهی با نهادهایی مانند بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است که خوشبختانه با رویکرد مثبت این دو نهاد، شامل اجرای برنامه‌های خوبی در دانشگاه خواهیم بود.

نصیری بابیان اینکه تدریس واحد آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس یکی از اقدامات مجموعه وزارت علوم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تأکید کرد: باوجود اختیاری بودن این درس در چارت درسی دانشجویان کارشناسی، خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از این واحد هستیم.

وی افزود: راهیان نور، بازدیدهای علمی متناسب با درس معارف دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌ها و ... می‌تواند در همکاری‌های بین دانشگاه و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس بگنجد.

کد خبر 4325222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha